Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@15:19:30 GMT

فوت نوجوان آسیب دیده در حادثه کانکس دزفول

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۱۷۱۴

فوت نوجوان آسیب دیده در حادثه کانکس دزفول

خبرگزاری تسنیم:رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز از جان باختن یکی از آسیب‌دیدگان حادثه آتش سوزی کانکس در سردشت دزفول خبر داد.

به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی اهواز؛ پیمان نجاتی اظهار داشت: متاسفانه یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس در سردشت دزفول به نام نیما همتی ۱۵ ساله، با سوختگی ۵۷ درصد، روز گذشته (ششم بهمن ماه) جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حال یکی دیگر از مصدومان این حادثه با ۸۵ درصد سوختگی نیز مساعد نیست.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز در پایان در خصوص وضعیت دیگر مصدومان بستری شده در این بیمارستان، گفت: شرایط سه نفر دیگر از مصدومان این حادثه خوب است.

منبع: فردا

کلیدواژه: حادثه کانکس دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت ۱۷۶ میلیمتر بارندگی در بیدروبه اندیمشک خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، امشب با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان در ۲ روز گذشته اظهار کرد: مجموع بارش سامانه تا ساعت ۱۸:۳۰ جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) در بیدروبه ۱۷۶، شهر دزفول ۱۷۵.۱، حسینیه  ۱۷۰.۹، ماهور برنجی ۱۶۴، سالند ۱۴۷، صفی آباد دزفول  ۱۲۹.۹، گتوند ۱۲۶.۳، سرخه ۱۱۷ و شوش ۱۰۳.۴ میلیمتر بوده است.

وی افزود: در ایستگاه باران‌سنج ماهشهر نیز ۷۴، لالی  ۶۰.۴، ام دبس ۵۷.۵، فرودگاه اهواز ۵۳، یزد نو ۵۰.۴، کرخه ۵۰، شهرداری منطقه ۱ اهواز ۴۹.۶، ایذه ۴۳.۸، شهرداری منطقه ۶ اهواز ۴۳.۳، شوشتر ۴۰.۸ و ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز نیز ۴۰.۱ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: مجموع بارش در شادگان نیز ۳۲.۷، بستان ۳۱.۴، فرهنگ شهر اهواز ۳۰.۲، مسجد سلیمان ۳۰.۹، دزپارت ۲۸.۶، هندیجان ۲۸.۴، سوسنگرد ۲۱، رامهرمز ۱۴.۵، امیدیه ۱۴.۴ و آبادان ۶.۶ میلیمتر بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟