Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد عباس‌جویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در سال ۹۷ پس از شروع به کار هیئت ورزش‌های ناشنوایان کردستان، انتخاب روسای هیئت‌ ورزش‌های ناشنوایان در شهرستان‌های استان و فعال نمودن آن‌ها، تشکیل کمیته استعدادیابی و شناسایی افراد مستعد ناشنوا در رشته‌های مختلف ورزشی با حضور ۶۰ نفر از ورزشکاران ناشنوا در پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله اقدامات این هیات در بدو شروع به کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تشکیل جلسات مختلف با حضور کارشناسان ،مربیان و پیشکسوتان حوزه ورزش ناشنوایان به منظور بررسی موانع و مشکلات و ارتقاء این ورزش در استان و نیز تعامل و همکاری با اداره‌کل ورزش و جوانان استان، اداره کل بهزیستی و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان از جمله تلاش‌هایی است که در نتیجه آنها جایگاه هیات ورزش‌های ناشنوایان استان کردستان از رتبه ۳۱ به رتبه ۱۰ کشور ارتقاء پیدا کرد.

وی افزود: رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی، فوتبال، فوتسال، کشتی، تیراندازی، تکواندو و کاراته از رشته‌های ورزشی فعال ناشنوایان در استان کردستان هستند.

عباس‌جویی گفت: راهیابی قهرمانان ورزشی استان از جمله میلاد محمدی در رشته فوتبال، کوروش فرهادی در رشته دوومیدانی و نسیبه شهبازی در رشته تکواندو به تیم ملی ناشنوایان کشور از دیگر افتخارات این هیات در استان کردستان است.

وی افزود: در دوران همه‌گیری ویروس کرونا ارتباط با ورزشکاران و اطلاع‌رسانی‌ها از طریق فضای مجازی انجام گرفته و ورزشکاران با انجام تمرینات منظم در منزل و نیز در اماکن ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ آمادگی فعالیت‌های خود را ادامه داده‌‌اند.

عباس‌جویی خاطرنشان کرد: شناسایی افراد مختلف در رشته‌های ورزشی، جذب و پرورش آن‌ها با استفاده از مربیان مجرب، توسعه ورزش ناشنوایان هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی، آشنایی خانواده‌های ناشنوایان با برنامه‌های مختلف ورزشی و تشویق آن‌ها به شرکت در این فعالیت‌ها از جمله برنامه‌های در دست اقدام هیات ورزش‌های ناشنوایان استان است. 

وی در پایان یادآور شد: در دسترس نبودن سالن و اماکن ورزشی مانند سایر هیات‌ها با توجه به گستردگی و فراوانی رشته‌های ورزشی ناشنوایان و عدم بضاعت مالی اکثر خانواده‌های ناشنوا از جمله مشکلاتی است که در حوزه ورزش‌های ناشنوایان در استان کردستان وجود دارد.

انتهای پیام 2330/80

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش های ناشنوایان ورزش های ناشنوایان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود