Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداشکان اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه فدراسیون پزشکی ورزش کماکان به صورت روزانه پیگیر وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاریان است، در مورد آخرین وضعیت این دو پیشکسوت فوتبال کشورمان که به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند توضیح داد.

وی با بیان اینکه وضعیت کلی میناوند و انصاریان نسبت به روزهای گذشته تغییر خاص و چشمگیری نداشته است، گفت: شرایط کلی این دو نفر با نوسانات جزیی مواجه است که این موضوع در رابطه با بیماری کرونا قابل انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین نمی‌توان آنها را نشانی از اتفاقی خاص در نظر گرفت.

سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: به طور کلی در رابطه با مهرداد میناوند و علی انصاریان که بعد از او در بیمارستان بستری شد هیچ اتفاق جدی مبنی بر «بهبود» یا «پسرفت» وضعیت بدنی و درمانی آنها رخ نداده است. وضعیت کلی این دو نفر همچون روزهای گذشته است.

اردیبهشت در رابطه با سطح هوشیاری مهرداد میناوند و علی انصاریان خاطرنشان کرد: سطح هوشیاری میناوند بر اساس پروتکل‌های درمانی پایین است، اما علی انصاریان در وضعیت کاملاً هوشیار به سر می‌برد.

وی ادامه داد: سطح اکسیژن خون میناوند و علی انصاریان هم روزانه و در ساعت‌های مختلف تغییراتی دارد، این موضوع برای هیچیک از این دو نفر پایدار نیست اما اینکه میزان نوسانات در چه حدی است اهمیت دارد. در رابطه با این مساله هم کادر پزشکی معالج که از وضعیت میناوند و انصاریان به صورت دقیق مطلع هستند و هر لحظه پیگیر آن می‌باشند، اطلاع دقیق‌تری دارند.

سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی با ابراز امیدواری از اینکه هر چه زودتر خبرهای خوبی درباره وضعیت مهرداد میناوند و علی انصاری اطلاع رسانی شود، تاکید کرد: این فدراسیون تا هر زمان لازم باشد به صورت جدی وضعیت درمانی این دو نفر را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 5131067 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی انصاریان مهرداد میناوند ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سایپا تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تکواندو کمیته ملی المپیک والیبال کشتی آزاد مهرداد میناوند اردوی تدارکاتی کاراته ویروس کرونا میناوند و علی انصاریان مهرداد میناوند و علی دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در مصر

رسانه‌های عبری زبان، شامگاه سه شنبه از هلاکت یک صهیونیست در مصر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی کان به نقل از وزارت خارجه این رژیم خبر داد، در حال تحقیق در رابطه با علل مرگ یک تاجر اسرائیلی در مصر است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، یک جوان مصری با سلاح سرد این صهیونیست را در شهر اسکندریه مورد حمله قرار داده و وی را از پای در آورده است.

در این بین برخی از منابع فلسطینی فرد مذکور را یک ژنرل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

با این حال رسانه‌های عبری زبان، اطلاعاتی در رابطه با پیشینه نظامی این فرد اعلام نکرده و تنها خبر دادند که وی تابعیت مضاعف کانادایی هم داشت.

پایگاه خبری عبری زبان میوازیک هم اعلام کرد، صهیونیست کشته شده، زئیو کاپیر نام دارد و گروهی که خود را مجموعه شهدای محمد صلاح نامیده مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است.

به زعم این رسانه این صهیونیست صاحب یک شرکت صادرات میوه و سبزیجات منجمد در مصربود.

حماس از کشته شدن یک اسیر اسرائیلی خبر داد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیوی عجیبی که چند ایرانی درباره افغانی‌ها ساختند!
  • ببینید | چالش سخت مهران مدیری برای مهران غفوریان؛ جالی علی انصاریان خالی!
  • تصویری دیده نشده از شهید زاهدی در کنار حاج قاسم و شهید کاظمی
  • خسارت عجیب به روستای امامزاده ابراهیم + فیلم
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • عجیب ترین دکوراسیون خانگی که تا حالا دیده اید! کاملا واقعی است(فیلم)
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)