Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عطا الله زمانی با اشاره به استقبال متقاضیان طرح مسکن ملی در فارس به ویژه در مناطق جنوبی استان گفت: چهار هزار و ۲۵۶ قطعه زمین برای اجرای این طرح در فارس آماده شده است.

وی افزود: تا کنون ۲۲ هزار و ۱۸۶ نفر برای مشارکت در این طرح نام نویسی کرده‌اند و شمار متقاضیانی که تأیید نهایی شده‌اند، پنج هزار ۹۸۷ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با مشارکت بنیاد مسکن، یک هزار و ۱۴۳ نفر در قالب طرح مسکن ملی در بانک‌های عامل مبادرت به افتتاح حساب کرده و ۲ هزار و ۷۷۷ نفر از متقاضیان نیز آورده خود را واریز کرده‌اند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: میزان آورده متقاضیان طرح مسکن اقدام ملی در این استان تاکنون یک هزار و ۱۶۶ میلیون ریال است و برای ۸۱ واحد پروانه ساخت صادر شده است.

به گفته زمانی، کار پی‌کنی برای ۵۷ واحد آغاز شده، ۵۷ واحد در مرحله اجرای اسکلت است و سایر عملیات زیرساخت نیز با پیشرفت مناسبی در حال اجراست.

وی با برشمردن مزایای اجرای طرح اقدام ملی و حمایت دولت از این طرح، گفت: شهرستان‌های لارستان، اوز، گراش، خنج و دیگر شهرهای جنوب استان فارس با استقبال کم نظیری مواجه شد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: در طرح مسکن ملی که در شهرستان‌های جنوب فارس قرعه کشی و نام نویسی آن انجام شده، روند قرعه کشی و سرعت عمل واریز وجه متقاضیان به نحو شایسته‌ای صورت گرفته است و این موضوع نشان دهنده شاخص کیفی اجرای این طرح در جنوب استان فارس است.

کد خبر 5131094

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن فارس مسکن شیراز ویروس کرونا دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا گرگان بوشهر کرمانشاه شهرکرد شیراز شیوع کرونا شهرستان کرج عکس استانها مشهد استان فارس طرح مسکن مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال

ایسنا/خوزستان بانوی خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم‌ملی فوتبال فراخوانده شد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب