Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، افزود: سازمان تامین اجتماعی ۴۶ میلیون نفر را تحت پوشش دارد و به رغم ضمانت اجراهای خوبی که در قانون برای آن در نظر گرفته شده، باز در وصول مطالبات خود با مشکلاتی مواجه است.

وی با اشاره به ۳۲ هزار میلیارد تومان مطالبات این سازمان در کشور، افزود: ما چون نمی توانیم این مطالبات را از کارگاه‌ها وصول کنیم با استفاده از راهکارهای مختلف نظیر امهال و تقسیط برای وصول این موجود تلاش می‌کنیم تا به کارگاه‌ها هم فشار نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: اگر ما نصفی از این مطالبات را دریافت کنیم حدود ۱۵ درصد از مطالبات بازنشستگان را تسویه ‌می‌کنیم و میزان رضایت را در میان این قشر افزایش خواهیم داد.

سالاری گفت: ما باید دغدغه تولیدکنندگان و واحدها را نیز داشته باشیم ولی همزمان با آن از سوی دیگر نیز توجه داشته باشیم تا گشایشی ایجاد شود و به واحدهای تولیدی فشار کمتری وارد گردد.

در ادامه این جلسه موضوع واحدهای تملک شده توسط بانک تجارت، توسعه شهرک کاسپین به میزان ۳۰۰ هکتار بررسی شد و اتاق بازرگانی، کانون کارفرمایان و خانه صنعت استان گزارشی در خصوص قانون کار ارایه کردند.

این خبر تکمیل می شود.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی وزارت صنعت معدن و تجارت مصطفی سالاری استان قزوین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی وزارت صنعت معدن و تجارت مصطفی سالاری سازمان تامین اجتماعی وزارت صنعت معدن و تجارت مصطفی سالاری استان قزوین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اخبار کنکور تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه  این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه این پروژه به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع شود.

وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی