Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه عملکرد مدیران ادارات کرج پایش می شود،هشدار داد: افرادی که مسئولیت پذیر نیستند و در جایگاه های مدیریتی فرصت سوزی می کنند، شناسایی و این مجال از آنها سلب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پوراظهار کرد: مردم از مسئولان خود انتظار خدمت دارند،عمرمدیریتی نیز کوتاه و فرصت خدمت اندک است و هر عملکردی نیز از سوی مدیران در حافظه مردم ثبت و ضبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر مدیری از جایگاه خود سوء استفاده کند باید پاسخگوی عملکرد خود باشد در عین حال مدیرانی که بجای فرصت سازی فرصت سوزی می کنند نیز باید میدان را به مدیران کاری واگذار کنند.

وی با بیان اینکه قحط الرجال نیست و مدیران زبده و صاحب تجربه هم در کرج کم نیستند به مأموریت ویژه انتخابات ۱۴۰۰ شاره کرد و افزود: در آستانه ماه پایانی سال قرار داریم شهرستان کرج، ماموریت ویژه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را بر عهده دارد و انتظار می رود، تمامی مدیران ادارات شهرستان در مرکز استان نهایت همکاری و مشارکت را با فرمانداری کرج در برگزاری امر انتخابات داشته باشند.

قاسم پور در ادامه انتخابات را بزرگترین مسئله کشورعنوان کرد و گفت: فضای اجتماعی و سیاسی باید مملو از شور و نشاط انتخابات شود چرا که افزایش مشارکت در انتخابات موجب اقتدارکشور خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز فرماندار کرج انتخابات 1400 مدیران کم کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم شهرستان‌های اقیلد، خرامه و شیراز از یک شرکت کارآفرین بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اصل پول و همچنین دستمزد کارشان را مطالبه دارند.
از دی ماه پارسال این شرکت با مشکل مواجه شد و بجای طلب بن خرید کالا گرفته اند.
مال باختگان از یک میلیون تا یک میلیارد تومان طلب دارند، اما مدیران این شرکت دست مردم را در حنا گذاشته اند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مشکل مردم را از مسئولان دادگستری استان پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 دادستان اقلید گفت: برای مدیران شرکت امید سرحد پرونده قضایی تشکیل شده است.
انصاری افزود: مدیران این شرکت بیش از ۵ هزار طلبکار دارند و در حال شناسایی اموالشان هستیم.
حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه از مدیران شرکت برای جلوگیری از خروجشان از کشور وثیقه سنگین گرفته شده است گفت: به همه مالباختگان اطمینان خاطر می‌دهم، دستگاه قضا تا حصول نتیجه پی گیر حقوقشان است.
۷ سال پیش دو خانم در شهرستان اقلید با عنوان کار در خانه شرکتی را تاسیس می‌کنند و با دریافت پول از مردم برای تولید صنایع دستی به آنها مواد خام می‌دادند و پس از تولید با دو برابر قیمت از آنها می‌خریدند.
پارسال این شرکت نتوانست پول محصولات تولید شده را پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم