Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:14:04 GMT

مقابل پارس جنوبی خوب بازی کردیم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۲۰۶۳

مقابل پارس جنوبی خوب بازی کردیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس عزیزی، سرمربی نود ارومیه در خصوص برتری تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: مقابل پارس جنوبی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی به بازی تلاش خود را بیشتر می‌کنیم. امیدوارم روند فعلی که در پیش گرفته‌ایم، ادامه دار باشد. دعای هواداران و قوت قلب آن‌ها به بازیکنان و کادر فنی انرژی مضاعفی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. نباید با وجود ۲ بردی که کسب کردیم به خود مغرور شویم. تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار می‌گیریم. بازیکنان نود ارومیه پتانسیل بالایی دارند و جزء آینده داران فوتبال هستند.

عزیزی در خصوص عملکرد داوری گفت: داوران در لیگ یک عملکرد خوبی ندارند. بسیاری از تیم‌ها با اشتباهات فاحش داوران ، امتیاز از دست می‌دهند. امیدوارم همه چیز در ادامه عادلانه باشد.

بیشتر بخوانید

لیگ فوتبال آزادگان؛
کار سخت تیم "هوادار" برای تثبیت صدرنشینی/مس کرمان به دنبال جا نماندن از مدعیان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال آزادگان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد