Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد مشکلات فروشندگان سهام عدالت پیام‌هایی بسیاری برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

 

 

سلام باخبرنگاران جوان  چهارماه سهام عدالت را فروختم هیچ خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش می‌کنم پیگیری کنید. هوشنگ نارویی از بلوچستان

سلام لطفا وضعیت سهام و استخدامی آموزش وپرورش را مشخص کنید. باتشکر

سلام چرا از سهام عدالت مثل سهام‌های دیگر گزارش تهیه نمی‌کنید. خواهش می‌کنم پیگیر باشید.

سلام حدود ۴ ماه است سهام عدالتم فروختم پانصد هزار تومان واریزی داشتم ۳ ماه است واریزی ندارم چرا مردم مشکل دارند خودم نوبت دکتر دارم شما به خدا پیگیری کنید.

سلام خسته نباشید من یه کارگر ساختمانی هستم جامانده سهام عدالت هستم لطفا رسیدگی شود.

سلام پدرم از کار افتاده و مددجوی کمیته امداد است سهام عدالت خود را فروخته ایم به کارگزاری فارابی، اما پولی برایمان نیامده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

لطفا سهام عدالت من را که درخواست فروش دادم درکارگزاری فارابی واز مادرم درکارگزاری بانک صادرات نمی‌فروشند پیگیری نمایید.

سهام بانک انصار
چرا دولت بدون اجازه سهام داران بانک انصار سهام آن‌ها را فروخته و ارزش سهام‌ها را طبق اول فروردین ۹۸ محاسبه کرده وپول سهام ها در دی ۹۹ پرداخت شده آیا این ظلم به سهام داران نیست  آیا نرخ تورم ما در جامعه در سال ۹۸ با سال‌ها یکی است لطفاً پیگیری کنید.

بازماندگان سهام عدالت
با عرض سلام می‌خواستم به سهام عدالت کسانی که برگه سهام عدالت را دریافت کردند وبه خاطر عدم ثبت به موقع شماره شبا به خاطر هر مسله‌ای از سهام عدالت محروم هستند رسیدگی کنید. ممنون یک هم‌وطن

سلام این احراز هویت سهام عدالت میگن بای ۳۰ هزار بدیم کافی نت بعد ۵۰ هزار هم بدیم پیشخوان عکس هم خودشان می‌گیرن ما مستمری من را ۳۰ هر ماه واریز می‌کنند. از کجا بیاریم؟ حد اقل تمدید کنند؟ کافی نت‌ها و پیشخوان‌ها خیلی شلوغ است.

سلام من یک سوال داشتم ما روش مستقیم سهام عدالت رو انتخاب کردیم باید ثبت نام کنیم.

سلام لطفا بررسی کنید چرا دولت در سال آخر کاری خود در زمینه سهام عدالت این طور اقدام به احراز هویت سجام در این وضعیت بیماری سخت کرونا کرده است و چطور ۵۰ میلیون نفر سهام دار سهام عدالت ظرف چند ماه احراز هویت انجام دهند مردم بدون اطلاع از کاری که انجام میدن ساعت‌ها در دفاتر پیشخوان دولت تجمع میکنندواین کار باعث شیوع کرونا میشه و حتی کار دفاتر را به مخاطره انداخته اند. به ازای هر نفر ۱۰ هزار تومن به حساب سپرده گزاری مرکزی واریز می‌شود در نهایت جمعا ۵۰۰ میلیارد تومن واریزی خرج چه کاری میشه. لطفا بررسی کنید و در زمینه مهلت انجام سجام برای اونایی که آزاد سازی سهام را انجام داده اند یا روش غیر مستقیم انتخاب کرده اند به مردم اطلاع رسانی کنید.

سلام خسته نباشیدخواهشا ازمسئولین بپرسید پول سهام که چندماهه فروختیم چرا نمی‌دهند حتمابایدازطریق قوه قضایی پیگیرباشیم لطفا پیگیری کنید.

سلام خواهش می‌کنم پیگیر سهامداران بانک مهر اقتصاد را که جمعی از جانبازان و ایثارگران هستند و خیلی از آن‌ها از کار افتاده و درمانده هستند را باشید سهام ما در سال ۹۳ شش برابر شده وباید در نظرگرفته می‌شد، ولی در ادغام این بانک افزایش سهام در نظر گرفته نشد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سلام خسته نباشید من یه کارگر ساختمانی هستم جامانده سهام عدالت هستم لطفا رسیدگی شود.

سلام. من سهام عدالتم را به روش مستقیم ۵ ماه است که فروختم، اما پولی ندادند.

سلام لطفا بپرسید سودسهام عدالت مشمولانی که روش غیرمستقیم را اختیارکردند چه زمانی واریزمی شود؟

باسلام چرا هنوز خبری ازفروش سهام عدالت نیست سی درصد دستمان نگرفته پس کی به فروش میرسد مردم سرگردان شدندبرای فروش سهام عدالت تو راخدا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید سیاه کمری ازکرمانشاه

با سلام در مورد سهام عدالت متوفی به هر دفتر پیشخوان دولت که مراجعه می‌کنیم می‌گن چیزی به ما اعلام نشده در صورتی تو اخبار کفته شد برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفی وراث می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیش خوان دولت مدیریت نسبت به سهم خود رو داشته باشند.

سلام آیا باید برای دریافت سود سهام عدالت توی سامانه سجام ثبت نام کنیم یا لازم نیست؟

لطفا پیگیر سهام عدالت‌های فروخته شده باشیددوماهه فروختم، ولی چیزی برای من واریز نشده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت فروش سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جشن و محفل قرآنی ستاره ها» در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در سالروز میلاد با سعادت اخت الرضا علیه السلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها «جشن و محفل قرآنی ستاره ها» با حضور میهمانان برنامه محفل برگزار می‌شود.

این جشن روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ در میدان آستانه و در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های ملی و سیمای مرکز نور پخش خواهد شد.

در این محفل قرآنی مجید تال و صابر خراسانی از شاعران آئینی کشور به شعرخوانی خواهند پرداخت.

عبدالرضا هلالی، حسین طاهری و محمد اسداللهی نیز در این جشن میلاد بانوی کرامت مولودی خوانی خواهند داشت.

در برنامه برخی از مهمانان و چهره‌های قرآنی برنامه محفل که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شد نیز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6100943

دیگر خبرها

  • «جشن و محفل قرآنی ستاره ها» در قم برگزار می شود
  • حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند
  • رفع تعهد ارزی مانع صادرات صنایع کنسرو
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب