Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:40:14 GMT

بازگشت بادران بعد از گل به خودی (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۲۰۸۷

دیروز در یکی از بازی های مهم لیگ یک دوتیم استقلال ملاثانی و بادران تهران در استادیوم تختی اهواز به مصاف هم رفتند؛ استادیومی که زمینش اصلا شرایط مناسبی ندارد. 

به گزارش "ورزش سه"، کیفیت نامطلوب این زمین هر دو تیم را وادار به ارایه بازی بلند کرده بود. به خصوص تیم بادران که تحت هدایت محسن عاشوری تیمی است که روی زمین فوتبال می کند و دوست دارد با گردش توپ در خطوط سه گانه صاحب موقعیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چیز برای تیم بادران به خوبی پیش می رفت و بازی هوایی استقلال ملاثانی که در اولین فصل حضور در لیگ یک بسیار با انگیزه فوتبال می کند را مهار کرده بود که در ثانیه های پایانی بازی حریف روی ضربه ایستگاهی و با گل به خودی بادرانی ها به نتیجه رسید. 

 

نیمه دوم بادران برای جبران گل خورده روی بازی مستقیم خیلی زود صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را پویا سیف پناهی به گل تبدیل و در ادامه می توانست گل برتری را هم به ثمر برساند که دروازه بان تیم استقلال ملاثانی با سیوهای خوبی که داشت به بادرانی ها اجازه برتری در زمین را نداد. برای بادران هر چند این نتیجه موجب اختلاف 5 امتیازی با صدرنشین شد اما نتیجه – نتیجه خوبی بود به خصوص که در دیدار ماقبل مس کرمان در همین زمین یک بر صفر شکست خورده بود. 

 

 

با وجود اینکه بادران تیمی است که توسط محسن عاشوری بسته نشده این مربی به آینده تیمش امیدوار است و در تلاش است با نتیجه گیری در هفته های باقی مانده تا پایان دور رفت به طور جدی بادران را تبدیل به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر نماید. این تیم در بازی های آتی خود بازی های مهمی را در برابر مس کرمان و پارس جنوبی جم پیش رو خواهد داشت و امتیازات این دیدار می تواند این تیم تهرانی را تبدیل به مدعی جدی صعود به لیگ برتر نماید. 

 

محسن عاشوری فصل گذشته به همراه تیم خوشه طلایی که هزینه زیادی را متحمل نشده بود و بازیکنان اسمی هم در اختیار نداشت در اولین فصل حضور در لیگ یک فاصله زیادی با صعود به لیگ برتر نداشت و حالا می کوشد این ماموریت نیمه تمام را در بادران تمام کند.

 

استقلال ملاثانی دسته یک بادران تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال ملاثانی دسته یک بادران تهران استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در استمفوردبریج درخشان ظاهر ‏شد و حریفش وستهمم را با نتیجه 5-0 در هم کوبید. آبی‌ها با دو ‏گل نیکلاس جکسون و تک‌گل‌های نونی مادوئه‌که، گالاگر و کول پالمر ‏به پیروزی رسیدند. ‏

یکی از گلهای جکسون در این بازی با از خود گذشتگی مادوئه‌که به ‏ثمر رسید که خودش در موقعیت گلزنی قرار داشت ولی توپ را به او ‏سپرد. ‏

این ستاره چلسی با اشاره به اینکه تیمش در دو بازی اخیر مقابل ‏تاتنهام و وستهم دو کلین‌شیت ثبت کرده و 7 گل زده گفت چلسی ‏همه سعی‌اش را می‌کند که به اروپا برسد. او گفت اگر چلسی فصل ‏آینده در اروپا حضور نداشته باشد باعث افسوس است. ‏

مادوئه‌که در پایان بازی گفت:" ما از اول به خودمان و به این تیم باور ‏داشتیم ولی به دلایل مختلف تیم نمی‌توانست آنطور که باید نتیجه ‏بگیرد. تازه موتورمان روشن شده و داریم عالی کار می‌کنیم. ما هیچ ‏خودخواهی نداریم و مثل یک تیم متحد بازی می‌کنیم. دو بازی اخیر ‏این را نشان داد. دو کلین‌شیت و هفت گل. این به خاطر کل باشگاه ‏است". ‏

ستاره چلسی در ادامه گفت:" وقتی در یکی از بزرگترین باشگاه‌های ‏دنیا بازی می‌کنید باید در اروپا باشید. این فصل برای ما ناامیدکننده ‏طی شد ولی فصل بعد باید هر طور شده به اروپا برسیم. واقعا باعث ‏افسوس است. با اینحال من نمی‌گویم ناامید هستیم. در چند بازی ‏باقی مانده همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا رتبه‌مان را در جدول کاهش ‏بدهیم". ‏

دیگر خبرها

  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد