Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مشکلات مردم نایسر را از مسئولان پیگیری و مطالبه‌گری خواهم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه دوشنبه در جمع مردم "نایسر" با بیان اینکه "بسیار خوشحالم که امروز در جمع مردم نایسر حضور پیدا کرده و از نزدیک از چند بخش بازدید و در جریان مشکلات این مردم قرار گرفتم" اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم مشکلات و مطالبات مطرح شده مردم را پیگیری و اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "مردم نایسر نجیب و دلسوز بوده و نسبت به مشکلات و کمبودها بی‌تفاوت نیستند" افزود: خوشبختانه مردم این نواحی منفصل شهری نگاه فرهنگی داشته و نگاه‌شان تنها تدارکاتی نیست که این خود قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مردم نایسر را دعوت به خودباوری کرد و گفت: هر چند مشکلات متعددی در این نواحی منفصل شهری وجود دارد اما انتظار می‌رود مردم از بیان و تکرار اظهاراتی همچون "محرومیم، مظلومیم، مشکلات داریم و امکانات نداریم" خودداری کرده و به جای آن  نقطه قوت‌ها و موفقیت‌ها بیان شود کما اینکه مسئولان نیز موظف به پیگیری مطالبات و معضلات این مردم هستند.

وی از مردم نایسر خواست که مشکلات‌شان را از مسئولان مربوطه پیگیری و مطالبه‌گری کرده تا حل و فصل شود و در پیشبرد برنامه‌ها و انجام امورات همکاری و همیاری داشته باشند چرا که در بازدید میدانی صورت گرفته  برخی از مشکلات با همراهی و ورود خود مردم قابل حل است و نیازی به ورود هیچ مسئولی ندارد.

بازدیدی از جنس امید و دلگرمی؛ نماینده ولی‌فقیه در کردستان به مشکلات "نایسر" ورود کرد + تصاویرآیا وعده استاندار کردستان برای حل مشکلات ناحیه منفصل شهری "نایسر" محقق می‌شود؟

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه مردم نایسر باید برای حل مشکلات، پیشرفت و توسعه این نواحی پشتکار و همت کنند، تصریح کرد: تجهیز و پویایی مدارس، تشویق و تقویت معلمان این نواحی منفصل شهری باید جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان و مردم قرار گیرد کما اینکه ما نیز این امر را به متولیان آموزش و پرورش منعکس و مطالبه‌گری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه "خدمات ارائه شده در تنها درمانگاه و مرکز بهداشتی نایسر پاسخ‌گوی این همه جمعیت نیست" تاکید کرد: باید درمانگاه مجهزتر و بهتر در این نواحی راه‌اندازی شود تا مردم دغدغه‌ای نداشته باشند کمااینکه این موضوع را به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان منعکس کرده تا وی نیز بازدیدی داشته و چاره‌اندیشی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ایجاد اماکن ورزشی در نایسر را ضروری دانست و عنوان کرد: باید مدیرکل ورزش و جوانان استان از نزدیک بازدیدی از نواحی منفصل شهری داشته باشد و اعتباری به این حوزه اختصاص یابد چرا که فعالیت‌های ورزشی از گسترش آسیب‌های اجتماعی خودداری می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی برگزاری برنامه‌های فرهنگی در نایسر را از دیگر برنامه‌های ضروری خواند و اظهار کرد: یقیناً با نگاه وسیع و دلسوزی که خود مردم نایسر داشته و مسئولان نیز پیگیر مشکلات‌شان هستند، آینده خوبی پیش‌روی نایسر است.

انتهی پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نواحی منفصل شهری مردم نایسر مطالبه گری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد