Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ‌امان‌الله درچه رابط شورایاری منطقه 20 تهران امروز در صحن شورای شهر درباره چالش‌ها و مشکلات این منطقه اظهار داشت: منطقه 20 جنوبی‌ترین منطقه تهران است که دارای 6 ناحیه داخل محدوده و یک ناحیه خارج از محدوده و 20 محله است.

وی افزود: شهرری سابقه و قدمت 6 هزار ساله دارد و اماکن باارزش تاریخی و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در آن قرار گرفته است که به غیر از آن 16 بقعه متبرکه امامزادگان و بزرگان مذهبی در شهرری است و این منطقه دارای آرامستان‌های تاریخی ابن‌بابویه، امامزاده عبدالله و بی‌بی زبیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابط شورایاری منطقه 20 با اشاره به تملک باغ‌های اناری، ظهیرالملک و باغ کشاورز در این منطقه در راستای توسعه فضای سبز و گردشگری اشاره کرد و گفت: عدم توزیع متوازن جمعیت در سطح این منطقه و پایین بودن سرانه‌های خدماتی همچنین عبور خطوط فشار قوی برق از بافت مسکونی و گسل‌های فعال شمال و جنوب در این منطقه از عمده چالش‌های شهرری محسوب می‌شود.

درچه آلودگی‌های زیست محیطی به دلیل وجود کارخانه‌های آلاینده و نابسامانی بافت صنعتی و اسکان غیررسمی و اسیب‌های اجتماعی ناشی از وجود اتباع بیگانه از دیگر چالش‌های این محدوده است.

وی با بیان اینکه بعضی از محلات این منطقه از نظر وسعت و جمعیت با مناطق دیگر تهران برابری می‌کنند، گفت: ابرمسأله شهرری موضوع محیط زیست و آلاینده‌های صنعتی آن است که باید حتما فکری به حال این قضیه شود.

رابط شورایاری منطقه 20 به ضرورت بافت‌های فرسوده و تکمیل بوستان‌ها در این منطقه اشاره کرد و گفت: شورایاری‌های محلات در منطقه 20 در پیشگیری و مقابله با کرونا نقش مؤثری داشته است و از ابتدای شیوع کرونا 20 هزار بسته معیشتی بین افراد کم درآمد و کم بضاعت توزیع شده و 5 کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شده است. همچنین تعداد زیادی گان برای پرستاران و کادر درمان مراکز بهداشتی و درمانی شهرری تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رابط شورایاری منطقه 20 شهرری منطقه 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی