Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:03:01 GMT

روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان شادگان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۲۶۰۳

روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان شادگان

امید صبری پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به افزایش نگران‌کننده آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان شادگان اشاره کرد و گفت: اگر شرایط موجود در شادگان مدیریت نشود، در روزهای آتی شاهد اوج این ویروس در این شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: همچنان نگران هستیم که کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عادی انگاری سبب افزایش شیوع کرونا در شهرستان شادگان شود؛ از این رو باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم تا از شیوع مجدد این ویروس جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: بی‌توجهی به هشدارهای کادر درمانی مبنی بر رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و افزایش تجمع و مراسم خانوادگی از دلایل افزایش ابتلاء به کرونا در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته بررسی‌ها نشان داد که استفاده از ماسک بین شهروندان به شدت کاهش یافت و این عادی انگاری زنگ خطری برای اوج گرفتن دوباره کرونا در شهرستان شادگان است.

صبری پور تأکید کرد: مهم‌ترین عامل افزایش مبتلایان به کرونا برگزاری مراسم‌های عروسی و ختم است که از مردم درخواست می‌شود که از برگزاری هرگونه مراسم‌های موجب تجمع مردم می‌شوند، اجتناب کنند.

کد خبر 5131125

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان آمار کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف گرگان بوشهر کرمانشاه شهرکرد شیراز شیوع کرونا شهرستان کرج عکس استانها آلودگی هوا کرونا در شهرستان شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • قیمت نفت صعودی شد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • صادرات استان زنجان صعودی شد