Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگروه تنظیم بازار مصوب کرد ۳۰۰ هزار تن روغن خوراکی برای مصارف خانوار و صنف و صنعت اختصاص یابد همچنین با توجه به نگرانی در حمل و ترخیص به موقع روغن خام از بنادر و گمرکات کشور مقرر شد با هماهنگی وزارت راه این محوله های به سرعت ترخیص شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم کارگروه تنظیم بازار مصوب کرد 300 هزار تن روغن خوراکی برای مصارف خانوار و صنف و صنعت اختصاص یابد همچنین  با توجه به نگرانی در حمل و ترخیص به موقع روغن خام از بنادر و گمرکات کشور مقرر شد با هماهنگی وزارت راه این محوله های به سرعت ترخیص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش در این مصوبه کارگروه تنظیم بازار آمده است: «گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران از برنامه ریزی به عمل آمده در خصوص واردات و ترخیص روغن خام و تخصیص آن به کارخانجات تولیدی مطرح و مقرر گردید مطابق با تصمیمات بند 12 یکصد و بیست و نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ابلاغیه نامه شماره 60/252425 مورخ 99/10/20 مبنی بر تخصیص 300 هزار تن روغن نسبت به تامین نیاز استان ها در قالب خانوار صنعت و صنف اقدام گردد.

تبصره: با توجه به نگرانی در حمل و ترخیص به موقع روغن خام از بنادر و گمرکات کشور مقرر گردید با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی سازمان بنادر و دریانوردی و گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام لازم در تسریع در ترخیص و هم روغن خام شرکت بازرگانی دولتی ایران و بخش خصوصی به عمل آید.»

روایت تسنیم از صف‌های کرونازده/ بازهم وعده‌های مسئولان گلستانی برای تنظیم بازار روغن محقق نشد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای اساسی ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی ستاد تنظیم بازار کارگروه تنظیم بازار هزار تن روغن روغن خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها