Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:54:13 GMT

سانترهای کاپیتان نتیجه را تغییر نداد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۲۶۴۰

برخلاف بازی با فولاد، سانترهای امید عالیشاه برای پرسپولیس نتیجه بخش نبود.

به گزارش"ورزش سه" سرخ های تهران در روزی که با چهره ای جدید در خط دفاعی پا به میدان گذاشتند دو بار از روی شروع مجدد گل خوردند و پس از آن هر چه تلاش کردند، به در بسته خوردند و حتی کاپیتان شماره دو نیز نتوانست این گره کور را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل‌محمدی در نیمه دوم در دقیقه ۵۷  دست به تعویض اول خود زد و امید عالیشاه جای پهلوان به بازی آمد. کاپیتان پرسپولیس در بدو ورود بازوبند را گرفت و پشت ضربه شروع مجدد ایستاد ولی ارسال او به یاران خودی نرسید. شاگردان خطیبی در یارگیری ها در محوطه جریمه موفق تر از حریف تهرانی خود عمل کردند تا برخلاف دیدار با فولاد، عالیشاه منجی پرسپولیس نشود.

 

 

او که در این فصل سابقه گلزنی به ذوب آهن را در کارنامه دارد، در ادامه نیز تلاش های زیادی کرد که از روی نقطه کرنر و ضربات ایستگاهی گلسازی کند اما مهاجمان پرسپولیس از به ثمر رساندن ارسال ها ناکام بودند و البته چند ارسال عالیشاه نیز دقت کافی را نداشت.

 

عالیشاه در این بازی ۳۰ پاس را با دقت ۷۰ درصدی به هم تیمی هایش داد. این بازیکن با تجربه که در رقابت با همتایش پهلوان نیمکت نشین است کاری سخت تر از همیشه در این فصل خواهد داشت و شاید خرید مهدی ترابی کار او را سخت تر هم بکند.

امید عالیشاه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امید عالیشاه پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 
امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس