Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، امیرعباس لشگری با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها با عنوان «حاج قاسم، قهرمان ملی» در روز سیزدهم دی ۹۹ از سوی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به استان ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور ابلاغ شده بود، تصریح کرد: در مجموع قریب به ۱۰ هزار عضو هیات علمی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در همایش «حاج قاسم، قهرمان ملی» شرکت کردند و نام و خاطره و رشادت های سردار دل ها را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری اینکه امنیت و آسایش کشور،  مرهون خون شهیدان والامقام از جمله شهیدان مدافع حرم است، خاطرنشان کرد: سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به واقع قهرمان ملی بود و برگزاری آیین بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار دل ها و سایر شهیدان گلگون کفن، کم ترین کار ممکن و یک وظیفه همگانی است که به
لطف خداوند ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1088053 برچسب‌ها شهید قاسم سلیمانی امیر عباس لشگری ورزش دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی ورزش دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت