Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: صدیف بیک‌زاده در مورد عرضه روغن جامد در کیسه‌های پلاستیکی گفت: عموما روغن‌های مایع داخل پت‌های پلاستیکی هستند و روغن‌ها در احجام بالا برای ماندگاری بیشتر به ویژه برای روغن‌های جامد و نیمه جامد که احتمال خورندگی دارند، در ظرف‌های حلبی و فلز بسته‌بندی می‌کنند. برای اینکه هزینه‌های تولید کاهش پیدا کند و همینطور به این علت که امکان نگهداری طولانی‌مدت آن وجود نداشته باشد، تصمیم بر این شد که در روغن‌های ۵ کیلوگرمی به جای بسته‌بندی فلزی از بسته‌بندی‌هایی با جنس پت و پلاستیک استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایلنا، وی افزود: بنابراین اینطور نیست که روغن جامد در نایلون عرضه شود. پلاستیک‌های مورد استفاده بهداشتی هستند و بدون پروانه بهره‌برداری اجازه بسته‌بندی به واحد‌های تولیدی داده نمی‌شود.

مدیرکل دفتر امور بازرگانی وزارت صمت اظهار داشت: اگر در بسته‌بندی فلزی ماندگاری روغن ۱ تا ۲ سال باشد در بسته‌بندی پلاستیکی ماندگاری کاهش پیدا می‌کند. از آنجا که نیاز به روغن وجود دارد برای جلوگیری از ذخیره‌سازی تصمیم گرفته شد از بسته‌بندی پلاستیکی استفاده شود و به بازار در عرضه شود.

بیک‌زاده در مورد نبود حلب روغن گفت: دسترسی به حلب نیز وجود دارد. قیمت همه این مواد اولیه در بورس تعیین می‌شود و مواد پتروشیمی در دسترس‌تر از حلب هستند. همچنین حلب باید قلع‌اندود شود که در دسترس واحد‌های تولیدی قرار بگیرند.

وی افزود: مواد پلاستیکی سهل‌الوصول‌تر و کم‌هزینه‌تر هستند. اگر تولیدکننده بخواهد سریعا به تقاضای بازار واکنش نشان دهد، مواد پلاستیکی در دسترس‌تر هستند

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: روغن جامد کیسه های پلاستیکی روغن وزارت صمت بسته بندی حلب روغن حلب بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار داد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.   به گزارش تسنیم؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.   وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند.   معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد