Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:58:49 GMT

مجتبی ملکی در اندیشه گذر از رکورد هافتور ایسلندی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۲۹۶۴

مجتبی ملکی در اندیشه گذر از رکورد هافتور ایسلندی

دارنده رکورد اسکات تعادلی جهان گفت: اگر برنامه مسابقات مردان آهنین دوباره در ایران پخش شود به خاطر بالا بودن سنم نمی‌توانم شرکت کنم اما تلاش دارم تا به رکورد لیفت بزرگان جهان برسم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، «مجتبی ملکی» عنوان‌دار چند دوره مسابقات مردان آهنین روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود یک ماه است که مدیریت جدید فدراسیون بدن‌سازی کار خود را آغاز کرده و ما نیز مانند سایر ورزشکاران این رشته و کمیته‌های زیرمجموعه فدراسیون انتظار داریم «عبدالمهدی نصیرزاده»  تحول جدی را در این فدراسیون ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این کار راحت نیست بلکه نیاز به زمان دارد. شاید اکنون انتظار از رییس جدید فدراسیون پخش برنامه مسابقات آهنین باشد اما تنها فدراسیون نیست که باید مجوز صادر کند بلکه صداوسیما نیز یک‌طرف قضیه است.

 

نایب‌قهرمان چند دوره مردان آهنین در ادامه افزود: این برنامه در چند سالی که به روی آنتن رفت موجب جذب مخاطب زیادی برای تلویزیون شد. البته تنها سود آن برای تلویزیون نبود، بلکه سبب شد تا موجی از علاقه به مسابقات قوی‌ترین مردان در جامعه شکل گیرد. در صورت پخش مجدد برنامه، می‌توان انتظار داشت که هم مخاطبان به سراغ این برنامه بروند و هم ما شاهد حضور مجدد علاقه‌مندان به این رشته در باشگاه‌ها باشیم. این برنامه در میان مردم محبوب است و نظرسنجی‌ها نیز این را تائید کردند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر دلایل پخش نشدن این برنامه گفت: برخی حاشیه‌ها را دلیل این کار می‌دانند و برخی دیگر نفوذ افراد خاص اما در این زمینه باید مسوول کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون پاسخ دهد چون در حیطه کار من نیست.

 

ملکی همچنین گفت: پخش این مسابقات دیگر برای من سودی ندارد چون سنم بالا رفته و رقابت با جوانان آسان نیست. من در بیشتر ادوار مردان آهنین شرکت داشتم اما اکنون ۳۸ سال سن دارم و سخت است دوباره به کورس رقابت برگردم.

 

دارنده رکورد اسکات تعادلی جهان با اشاره به برنامه‌های خود برای ادامه زندگی قهرمانی گفت: در فکر آن هستم که بتوانم رکورد لیفت جهان را از آن خود کنم. رکوردی که اکنون در دست هافتور ایسلندی است و پیش از او نیز «ادی هال» به آن رسیده بود. رکورد لیفت جهان ۵۰۱ کیلوگرم و در دست هافتور است. من چند بار به رکورد جهان حمله کردم اما موفق نبودم. یک‌بار ۵۰۶ کیلوگرم را لیف کردم اما نتوانستم چراغ سفید را از داوران بگیرم.

هافتور ایسلندی بازیگر سریال تاج و تخت اردیبهشت ماه امسال توانست با ثبت رکورد ۵۰۱ کیلوگرم از ادی هال عبور کند. ادی هال در سال ۲۰۱۶ موفق به ثبت این رکورد شده بود.

پرورش اندام - بدن سازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرورش اندام بدن سازی مردان آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریع‌ترین شناگر ایران موفق شد نخستین رکوردشکنی خود در سال ۱۴۰۳ را به ثبت برساند.

عبدلی در جریان ماده تیمی مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود بعنوان نفر اول تیم به آب زد و ۱۰۰ متر کرال سینه را در مدت زمان ۰۰:۵۰.۴۵ شنا کرد و رکورد این ماده را بهبود بخشید. رکورد این ماده با زمان ۰۰:۵۰.۵۲ پیش از این توسط علیرضا یاوری در مسابقات اسپیدو آمریکا در سال ۲۰۲۳ به ثبت رسیده بود که عبدلی موفق به جابجایی آن شد.

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین :

علیرضا یاوری – مسابقات اسپیدو آمریکا/ سال ۲۰۲۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۵۲

رکورد جدید:

سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • رئیس جمهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • رئیسی: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!