Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@07:12:37 GMT

کریمی: روی جام جهانی باشگاهها تمرکز می کنیم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۳۱۴۴

کریمی: روی جام جهانی باشگاهها تمرکز می کنیم

علی کریمی هافبک ایرانی الدحیل از پیروزی پرگل تیمش مقابل الاهلی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل شب گذشته در رقابت های جام امیر کاپ قطر، موفق شد با نتیجه پرگل 6 بر صفر از سد الاهلی عبور کند. در این دیدار، علی کریمی و امید ابراهیمی بازیکنان ایرانی دو تیم، 90 دقیقه در ترکیب دو تیم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی که در نقل و انتقالات زمستانی از تیم القطر راهی الدحیل شد، در دیدار شب گذشته عملکرد خوبی را از خود نشان داد و به نظر می رسد صبری لموشی سرمربی الدحیل حساب ویژه ای روی این هافبک خلاق و ایرانی تیمش باز کرده است.


اما علی کریمی پس از این پیروزی بزرگ مقابل الاهلی، ضمن امروز خوشحالی از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی امیر کاپ، اعلام کرد که آنها تمام تمرکزشان را بر روی رقابت های جام جهانی باشگاهها خواهند گذاشت. 

 


کریمی پس از پایان مسابقه در مصاحبه ای گفت: "ما از همان دقایق ابتدایی بازی موفق شدیم مسابقه را کنترل کنیم که به ما قدرت و توانایی ایجاد موقعیت در مناطق دفاعی الاهلی را می داد و همه اینها به دلیل درخشش هم تیمی های من و ارائه عملکرد آنها درون زمین انجام شد.


کریمی در ادامه گفت: من به هم تیمی هایم بابت این پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی تبریک می گویم و اکنون تمرکز ما روی قهرمانی جام جهانی باشگاه ها و رویارویی مهم مقابل تیم الاهلی مصر خواهد بود. 


او در پایان گفت: جام جهانی باشگاه‌ها یک رقابت مهم و بزرگ و افتخاری برای هر بازیکنی است. امیدوارم که عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و نماینده خوبی برای قطر و قاره آسیا باشیم. ما به بهترین نحو خود را آماده این دیدار حساس خواهیم کرد. می‌خواهیم با پیروزی برابر الاهلی به دور بعد راه پیدا کنیم.

 

 

علی کریمی الدحیل قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی الدحیل قطر جام جهانی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز اول وقت در ادارات اقامه شود

حجت‌الاسلام محمد کریمی در جمع دبیران نماز دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نماز اول وقت در ادارات اقامه شود، اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اقامه نماز اول وقت با جدیت رصد و پایش می‌شود و در این رابطه ساماندهی نمازخانه‌ها باید دستور کار باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، برگزاری دوره‌های تخصصی نماز را از مهمترین برنامه‌های این استان برای امسال عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در اولویت برگزاری این دوره‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید

افتتاح نمازخانه اتاق اصناف در شهرستان شهرکرد

وی اضافه کرد: شعار امسال ستاد اقامه نماز "آموزش همگانی نماز" است که در این رابطه تلاش داریم برای تمامی اقشار و گروه‌های جامعه این دوره‌ها را برگزار کنیم.

کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین اقشار و گروه‌هایی که دوره‌های تخصصی نماز برای آن‌ها پیش‌بینی شده است کارمندان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آن هاست.

وی اضافه کرد: هریک از دستگاه‌های اجرایی که برای برگزاری دوره‌های تخصصی نماز اعلام آمادگی کند، استاد مربوطه به دستگاه اعزام می‌شود و از سوی دیگر می‌توان از ظرفیت مجتمع یاوران مهدی که در قم قرار دارد نیز در برای برگزاری دوره آموزشی بهره گرفت.

کریمی با اشاره به آغاز داوری‌های مربوط به تعیین دستگاه‌های برتر در حوزه اقامه نماز، اظهار کرد: توصیه می‌شود شهرستان‌ها هر چه سریع‌تر مستندات و مدارک خود را در سامانه "سجاده" بارگذاری کنند تا تلاش‌های آن‌ها در این حوزه دیده شود.

وی ادامه داد: امسال برای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی ۳۵ امتیاز در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده