Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:06:57 GMT

دو ستاره پرسپولیس در لیست خروجی گل‌محمدی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۳۱۶۸

دو ستاره پرسپولیس در لیست خروجی گل‌محمدی

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی رسول پناه، رئیس مستعفی هیات مدیره پرسپولیس که دو روز قبل از این باشگاه رفت، صبح امروز بیانیه‌ای علیه یحیی گل‌محمدی منتشر و نسبت به مواردی در خصوص او دست به افشاگری زد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: باشگاه با لیست خروجی که سه نفر بودند ( دو نفر آنها در فینال لیگ قهرمان آسیا ثابت بازی کردند!) موافق نبود اما لیست بازیکنان جدید مورد پذیرش قرار گرفت تا با تمام توان برای فصل نقل و انتقالات تابستانی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از توان مدیریتی و تلاش شبانه روزی آقایان رغبتی و سرپرست تیم در آن برهه حساس همین بس که به محض آغاز رسمی نقل و انتقالات پرسپولیس، ظرف سه روز هفت بازیکن جدید با درخواست کتبی سرمربی به خدمت گرفته شدند.

در این متن اشاره شده که یحیی گل‌محمدی دو بازیکن اصلی این تیم که در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب بازی کردند در فهرست خروجی قرار داشتند. با وجود اینکه نامی از این افراد برده نشده ولی می‌شود حدس زد منظور رسول پناه امید عالیشاه و مهدی شیری بودند که به دلیل کمبود بازیکن پرسپولیس در فینال در ترکیب اصلی به میدان رفتند.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1088056 برچسب‌ها یحیی گل‌محمدی مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: یحیی گل محمدی مهدی رسول پناه پرسپولیس تهران گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر کسل‌کننده و سرد بود و نتیجه‌ای جز تساوی در پی نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با کمترین موقعیت ممکن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

داور: پیام حیدری

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 22: محمدی با برخورد با بازیکن تراکتور اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 35: مهدی حسینی به دلیل حرکت خطرناک با کارت زرد جریمه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!