Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، افشین داوری سه‌شنبه ۷ بهمن در بیست و ششمین نشست مدیران ورزس و تفریحات شهرداری‌های کلانشهر ایران که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است، گفت: متاسفانه ایران در سرانه ورزشی با بسیاری از کشور‌ها و شهر‌های دنیا فاصله دارد و سرانه فعلی برای مردم ما قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طی سال‌های اخیر نهاد‌های زیادی در این باره تلاش کرده‌اند و شهرداری نیز قدم‌های خوبی برداشته است، افزود: در کلانشهر تهران در راستای توسعه فرهنگ دوچرخه سواری اتفاق مبارکی افتاده است.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری همچنین با اشاره به اقدامات اجرایی شده در خصوص توسعه این ورزش در کلانشهر شیراز، عنوان کرد: هزینه خوبی در سطح شهر در خصوص پیش‌بینی مسیر‌های دوچرخه سواری و وجود دوچرخه‌های اشتراکی انجام شده که امید است این مهم با سرعت بیشتری در سراسر کشور توسعه یابد.

داوری، ایجاد بالغ بر ٣٠٠ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در سطح مناطق شیراز را از دیگر اقدامات مطلوب این شهرداری کلانشهر عنوان کرد.

او همچنین با تصریح بر این موضوع که دوچرخه سواری یک رشته المپیکی است و شهرداری یا ایجاد زیرساخت‌ها می‌تواند به افتخارات مملکت کمک کند، اظهار کرد: در برخی پارک‌ها می‌توان بخش زیرساخت سرعت کوهستان را توسعه داد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری شهرداری ابراز امیدواری کرد که خروجی این نشست اتخاذ تصمیم‌های خوبی در خصوص ورزش، سلامت و نشاط محیژ کاری کارکنان باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه ورزش های همگانی فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد