Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از یو اس ای تودی، یک شرکت آمریکایی سازنده دستگاه‌های رای‌گیری به دلیل ادعاهای رودی جولیانی، وکیل  دونالد ترامپ، در مورد تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ از او به مراجع قضایی شکایت کرده و ۱.۳ میلیارد دلار تقاضای غرامت کرده است.

شرکت «دومینیون ووتینگ سیستم» که مرکز آن در دنور کلرادو است قبلا نیز از سیدنی پاول، وکیل کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ شکایت و او را به انتشار فرضیه‌های توطئه در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک کومر، یکی از مدیران شرکت «دومینیون» نیز به اتهام افترا از کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ شکایت کرده و می‌گوید به خاطر موارد متعددی از تهدید به قتل توسط هواداران دونالد ترامپ مجبور شده است که مخفی شود.

رودی جولیانی و رابرت کاستلو وکیل او تاکنون به این شکایت واکنش نشان نداده‌اند.

شرکت «دومینیون» در شکایت خود از رودی جولیانی، وکیل سابق دونالد ترامپ و شهردار سابق نیویورک، ۱.۳ میلیارد دلار غرامت طلب کرده و می‌گوید: جولیانی و همکارانش یک دروغ بزرگ ساخته و منتشر کردند که در ابعاد وسیع پخش شد و میلیون‌ها نفر باور کردند که شرکت دومینیون آرا آن‌ها را دزدیده و نتیجه انتخابات را دستکاری کرده است.

شرکت دومینیون افزود که با هدف «اثبات حقیقت، دفاع از شرکت و کارمندانش و دفاع از روند انتخابات» این شکایت را به مراجع قضایی تسلیم کرده است.

جولیانی کماکان ادعاهای خود در مورد تقلب انتخاباتی را تکرار می‌کند و چند روز پیش در یک مصاحبه رادیویی گفت: به خاطر استفاده از حق خود برای آزادی بیان و دفاع از موکلم مورد حمله قرار می‌گیرم.

دونالد ترامپ و متحدانش بیش از دو ماه حاضر نشدند شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری را بپذیرند. آن‌ها در این مدت بدون ارائه هیچ سند و مدرکی ادعا کردند که در انتخابات تقلب شده است. ولی مراجع قضایی و مسئولان انتخابات در تمامی ایالت‌های مورد بحث ادعای آن‌ها را رد کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088052 برچسب‌ها رودی جولیانی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رودی جولیانی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ رودی جولیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟

یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سیلیکون ولی در حال بررسی سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد دلاری روی استارتاپ هوش مصنوعی xAI ایلان ماسک و چت‌بات گراک است.

به‌گزارش The Information، ایلان ماسک در حال نزدیک‌شدن به معامله‌ی اولیه با سرمایه‌گذاران بالقوه ازجمله Sequoia Capital است که در سال ۲۰۲۲ در ایکس (توییتر سابق) ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده بود.

منابع داخلی مشخص نکردند که Sequoia قصد دارد چه مقدار سرمایه اختصاص دهد یا چه شرکت‌های دیگری ممکن است در جمع‌آوری سرمایه شرکت کنند؛ اما فایننشال تایمز و بلومبرگ تأیید کردند که Sequoia قصد دارد در این معامله شرکت کند. ماسک پیشنهاد کرده است که شرکت‌ها قبل از شروع سرمایه‌گذاری رقبا وارد دور اول جذب سرمایه شوند.

بلومبرگ خاطرنشان کرد که این سرمایه ارزش شرکت را به ۱۸ میلیارد دلار می‌رساند که فاصله‌ی چندانی با ارزش‌گذاری آنتروپیک ندارد. آنتروپیک، یکی دیگر از رقبای OpenAI است که اعضای سابق این شرکت آن را تأسیس کرده‌اند و در اوایل سال ۲۰۲۴، سومین مرحله‌ی جذب سرمایه را با ارزشی حدود ۱۸٫۴ میلیارد دلار افزایش داد.

با اینکه استارتاپ هوش مصنوعی ماسک هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است، به‌نظر می‌رسد صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر از چشم‌انداز بازدهی کلان این شرکت حمایت می‌کنند و مانند بسیاری از شرکت‌ها بر موج عظیم هوش مصنوعی سوار می‌شوند.

استارتاپ هوش مصنوعی xAI اوایل مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۳) چت‌بات گراک را به مدل زبانی Grok-۱.۵ به‌روزرسانی کرد. این چت‌بات که نسخه‌ی پیشرفته‌تر گراک است، به‌عنوان رقیبی برای ChatGPT شرکت OpenAI معرفی شد و در‌اختیار کاربران نسخه‌ی پریمیوم شبکه‌ی اجتماعی ایکس قرار گرفت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟