Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@17:19:44 GMT

مقایسه بهترین سامانه های پیامکی و مزیت های آن ها

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۳۳۴۹

امروزه کسب و کارها برای رونق گرفتن و تبلیغات داشتن نیاز به روش های جدیدی دارند تا از فرایند تبلیغات سنتی کمی دور باشند. یکی از این روش های جدید و هدفمند ارسال پیامک انبوه با کمک پنل اس ام اس است. ارسال پیامک های تبلیغاتی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک تبدیل به یک فرصت جذاب شده تا آن ها بتوانند کسب و کار خود را به شکل تازه تر و حرفه ای تری به مخاطبان خود معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال های اخیر سامانه های پیامکی متفاوتی وارد عرضه فعالیت شده اند و در حال خدمت رسانی به کسب و کارهای متفاوت هستند اما واقعا کدام یک از این برندها و سامانه ها اعتبار کافی برای کسب خدمات دارند و در نهایت می توانند ارزش آفرینی را برای کسب و کارهای مختلف ایجاد کنند؟ در ادامه همراه ما باشید تا در مورد مزیت‌های مهم یک سامانه پیامکی ارزشمند با شما صحبت کنیم.

1-پشتیبانی 24 ساعته مهم ترین مزیت یک سامانه پیامکی ارزشمند

اگر شما از خدمات یک سامانه پیامکی ارزشمند استفاده کنید، حتما دوست دارید با پشتیبانی 24 ساعته برای ارسال پیامک انبوه همیشه خیال خود را بابت پاسخگویی سامانه پیامکی راحت نگه دارید.

پشتیبانی 24 ساعته موجب امنیت خاطر مشتری می شود و مشتری می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز برای پیگیری ارسال پیامک ها، لغو ارسال و حتی بررسی موارد اورژانسی با کارشناسان فروش سامانه‌های پیامکی در ارتباط باشد. پس اگر بخواهیم اولین و مهم‌ترین مزیت یک سامانه معتبر پیامکی را بررسی کنیم، قطعا پشتیبانی دائم اولین و مهم‌ترین آن خواهد بود.

2-برگشت هزینه پیامک های ارسال نشده، بهترین مزیت سامانه پیامکی

یکی دیگر از مزیت‌‍های یک سامانه ارسال پیامک ارزشمند این است که ضمانت برگشت هزینه داشته باشد. تصور کنید که برای یک کمپین تبلیغاتی بیش از 10000 پیامک را آماده ارسال کرده‌اید اما نیمی از این شماره های انتخابی خاموش هستند و پیامکی به دست آن ها نمی‌رسد. در این شرایط اگر ضمانت برگشت هزینه پیامک های ارسال نشده وجود نداشته باشد، مشتری بیش از نیمی از هزینه‌ای که پرداخت کرده را از دست داده بدون آنکه ارزشی کسب کند. به همین خاطر ضمانت برگشت هزینه می‌تواند دومین مزیت ارزشمند یک سامانه پیامکی معتبر باشد تا کسب و کارها با خیالی راحت و آسوده بتوانند برای تدوین کمپین‌های تبلیغاتی خود به سامانه‌های پیامکی اعتماد کنند.

3-تجربه کاربری آسان برای استفاده از پنل پیامک ها

یکی دیگر از نکات ارزشمندی که به مزیت‌های ارزشمند یک پنل پیامکی اضافه می‌کند این است که نحوه استفاده از پنل برای مشتری راحت باشد. بسیاری از پنل‌های اس ام اسی در سامانه‌های معتبر وجود دارند که خدمات ارزشمند و مفیدی دارند اما تنها به دلیل تجربه کاربردی بدی که دارد مشتری را از خود دور می‌کند. پس شاید بتوان سومین مزیت یک پنل پیامکی خوب را تجربه کاربری و استفاده راحت آن توسط مشتری دانست.

4-ضمانت برگشت وجه 30 روزه، اطمینان خاطری برای مشتری ها

وقتی صحبت از مزیت‌های یک سامانه معتبر و ارزشمند می‌شود. بحث ضمانت به عنوان مهم‌ترین مسئله پیش می‌آید. البته کمتر سامانه پیامکی این مزیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد اما شرکت‌های بزرگ و معتبر که واسطه اعتماد مشتری فرایند کاری خود را پیش می‌برند، با ارائه تضمین برگشت وجه در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند ارسال و دریافت پیامک، این اطمینان خاطر را به کاربران خود می‌دهند که به راحتی به آن ها اعتماد کنند و تنها دغدغه اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود را داشته باشند.

5- آپدیت و به روز رسانی مطابق با جدید ترین امکانات درخواستی کاربر

حالا که در مورد مزیت‌های کاربردی سامانه‌های پیامکی صحبت کردیم، بهتر است تا این نکته ارزشمند را نیز در نظر داشته باشیم که اگر دوست دارید با سامانه‌های پیامکی همکاری طولانی مدتی داشته باشید، حتما باید به این نکته توجه کنید که شرکتی که با آن در حال همکاری هستید از آپدیت‌های روز در جریان باشد و پنل خود را مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های موجود به روز رسانی کند مثلا جدید سرویس تلفن ثابت ابری در سامانه های پیامکی بسیار متداول شده است اگر شما از سامانه های پیامکی قدیمی استفاده کنید چنین قابلیت هایی را در اختیار شما قرار نمی دهند.

فراز اس ام اس، همراهی مطمئن برای ارسال پیامک های شما

حالا که در مورد مزیت‌های بهترین سامانه پنل پیامکی صحبت کردیم. بهتر است تا در مورد بهترین پنل اس ام اس یعنی پنل اس ام اس فراز با شما صحبت کنیم.

اگر دوست دارید فرایند همکاری خود را با یک مجموعه حرفه‌ای آغاز کنید که تمام ویژگی‌ها و مزیت‌های یک پنل پیامکی ارزشمند را دارد، باید یه شما این نوید را بدهیم که فراز اس ام اس بهترین و جذاب‌ترین خدمات را با بروزترین پنل پیامکی و بهترین خدمات پشتیبانی به شما ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با وارد شدن به سایت فراز اس ام اس با انواع خدمات این سامانه آشنا شوید و برای دریافت مشاوره و خدمات فروش با شماره تماس  02171333036 در ارتباط باشید تا با مشاوره رایگان بتوانید بهترین خدمت را برای توسعه کسب و کار خود انتخاب کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: سامانه های پیامکی یک سامانه پیامکی برگشت هزینه ضمانت برگشت ارسال پیامک پنل پیامکی پنل پیامک سامانه ها مهم ترین پیامک ها اس ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در کلاهبرداری پیامکی، پیامک‌ها یا دارای لینک هستند تا افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت و از این طریق تمام اطلاعات بانکی قربانیان را سرقت کنند یا اینکه محتوای پیامک به گونه‌ای اعتمادسازی می‌کند تا فرد به خودپرداز رجوع کرده و یا از طریق تلفن همراه خود، مبالغی را به منظور دریافت جایزه بپردازد.­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سرهنگ منصوری، معاون فنی پلیس فتا می‌گوید: وقتی قربانیان به سایت یا لینک‌های جعلی هدایت می‌شوند، از فرد درخواست می‌شود تا یک برنامه موبایلی را نصب کند، وقتی این بدافزار نصب می‌شود دسترسی‌های غیر مجاز به پیامک، اینترنت و سایر دسترسی‌ها برای کلاهبردار فراهم می‌شود و با سرشماره مالباخته به مخاطبان وی پیام می‌دهد، همچنین می‌تواند رمز‌های پویای بانکی را خوانده و برداشت‌های خود را انجام دهد.

­

دیگر خبرها

  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود