Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در نشست بررسی تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: در تصویب تعرفه عوارض محلی، نظرات همه ذی‌نفعان باید لحاظ شده و از اصول علمی و کارشناسی در این زمینه پیروی شود.

وی افزود: در عین حال که باید از تجارب شهرهای دیگر در تصویب تعرفه عوارض محلی استفاده کنیم، باید توجه داشت که شرایط توسعه شهرها متفاوت است و باید ظرفیت‌ها و محدودیت‌های توسعه شهری در این زمینه مورد توجه قرار گرفته گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی با بیان اینکه بخشی از درآمدهای شهرداری از محل عوارض محلی است، افزود: خوشبختانه شورای شهر تبریز در تصویب تعرفه‌های عوارض محلی نگاه منطقی داشته و هیأت تطبیق مصوبات شورا نیز باید بحث‌های کارشناسی را در این زمینه جدی بگیرد.

وی همچنین بر تأمین نظر سازندگان و انبوه‌سازان مسکن در تصویب تعرفه عوارض محلی تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش اثرگذار صنعت ساختمان در رونق اقتصادی، تعرفه عوارض محلی باید به گونه‌ای باشد که موجب رکود در این صنعت نشود.

در این جلسه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار تبریز، شهردار و رئیس شورای شهر تبریز، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن استان حضور داشتند، در مورد نحوه تدوین و تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۰ بحث و بررسی شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهرداری تبریز استانداری آذربایجان شرقی عوارض شهری محمدرضا پورمحمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهرداری تبریز استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی شهرداری تبریز استانداری آذربایجان شرقی عوارض شهری محمدرضا پورمحمدی اخبار کنکور تعرفه عوارض محلی تصویب تعرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است

 زهره الهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به‌خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از ۱۶۰۰ برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام شده است و امیدواریم این روند بیش از گذشته ادامه پیدا کند. 

الهیان با یادآوری اینکه نیازمند ارتقای سلامت در همه ابعاد آن در جامعه هستیم، ادامه داد: نباید سلامت را محدود و منحصر به سلامت جسم دانست. متاسفانه وزارت بهداشت سلامت را در این حوزه تعریف می‌کند و ما در مجلس به وزیر بهداشت درباره این موضوع و توجه بیشتر به ابعاد دیگر سلامت تذکر داده و خواستار آن هستیم که برای پیشگیری از بیماری‌ها به موضوع سلامت روان مانند جسم نیز توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که رویکرد مجموعه‌مدیریت شهری در سه سال گذشته تا چه اندازه منطبق با نیاز‌های سلامت در ابعاد مختلف آن است، با تاکید بر اینکه شهرداری در حال پرکردن خلا فعالیت‌های مرتبط با سلامت روان شهروندان است گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران در مسیر جبران خلا‌هایی است که در حوزه نشاط اجتماعی و پاسخ به مطالبات بر زمین مانده در حوزه سلامت روان و سلامت اجتماعی است. برگزاری رویداد‌هایی که اکنون‌در قالب سلامت شهر شاهد آن هستیم از جمله تلاش‌هایی است که در این مسیر شاهد آن هستیم. 

وی با اشاره به تاکید مقام‌معظم رهبری درباره مردمی کردن امور، موضوع مردمی سازی سلامت و مشارکت مردم در این حوزه را دارای اهمیت دانست و گفت: هر زمان که مردم در موضوعات مختلف وارد صحنه شوند، مقدار اثرگذاری برنامه‌ها در جامعه افزایش می‌یابد. حضور توام با نشاط و شادابی مردم در این نمایشگاه نمونه عینی از مشارکت پذیری مردم در این حوزه است چرا که قادر می‌شوند با ارتقای سطح سواد سلامت خود هم از خویش و هم از دیگران بهتر مراقبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند