Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند، از محصول جدید خود رونمایی کرد که برای آن از باتری حاوی گرافن استفاده شده است. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، اپیر (Appear Inc)، شرکت فناور مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرد که سبک‌ترین تلفن هوشمند مجهز به باتری گرافنی با فناوری نوآورانه ضد آب را به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه زیادی به این محصول از سوی کاربران وجود دارد به طوری که شرکت اپیر موفق به دریافت سفارش برای یک میلیون دستگاه برای شش‌ماه اول سال شده‌است. تا مارس ۲۰۲۱، این تلفن هوشمند در فروشگاه‌ها و خرده فروشان عمده آنلاین در دسترس خواهد بود.

فاکسکان برای بسیاری از برند‌های معروف تلفن‌های هوشمند از جمله BlackBerry، iPhone و Nokia و محصولات الکترونیکی مصرفی از جمله iPad، PlayStation و Xbox سازنده‌ای شناخته شده و مورد اعتماد است. شرکت اپیر برای رشد روزافزون نیاز‌های تولیدی خود با فاکسکان هند همکاری کرده است؛ زیرا فاکسکان دارای تجربه، تخصص و امکانات لازم برای مطابقت با استاندارد‌های با کیفیت عالی اپیر است.

شرکت اپیر به تولید محصولات نوآورانه با استفاده از مواد پیشرفته شهرت دارد، این تلفن هوشمند شرکت اپیر مجهز به پردازنده‌های کوالکام است. پاور بانک گرافنی شرکت اپیر، با استفاده از فناوری اختصاصی شارژ سریع این شرکت در ۲۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود، که اکنون با موفقیت در یک گوشی هوشمند گنجانده شده‌است.

گرافن به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، انقلابی در بسیاری از زمینه‌های تولید ایجاد کرده است، این ماده کاملاً از کربن تشکیل شده‌است. گرافن یکی از رساناترین مواد است؛ این ویژگی موجب شده تا گرافن برای بازی در نقش یک خازن بزرگ برای فناوری شارژ سریع انقلابی شرکت اپیر انتخاب شود. این یک واقعیت شناخته شده در صنعت فناوری است که باتری‌های لیتیوم یون تقویت شده با گرافن دارای طول عمر بیشتر و زمان شارژ سریع‌تر هستند.

یک آمار عجیب در مورد دشمنی بین آب و تلفن‌های هوشمند این است که سالانه ۱۱ درصد تلفن‌های هوشمند توسط آب آسیب می‌بینند، یعنی ۱۶۵ میلیون تلفن در سال یا ۴۵۲۰۰۰ تلفن در روز!

با وابستگی بیشتر مصرف کنندگان به تلفن‌های هوشمند، محافظت از آب ویژگی ضروری است که در تلفن‌های هوشمند جدید اپیر این توانمندی اضافه شده است. این تلفن هوشمند جدید گزینه مناسبی برای مصرف کننده آگاه به محیط زیست است، زیرا ساخت تلفن‌های انعطاف‌پذیرتر نیز به کاهش زباله‌های الکترونیکی کمک می‌کند.

این فناوری ضد آب برای اولین بار توسط Spear در بلندگو‌های شناور خود ارائه شد و موفقیت فناوری این شرکت را در استخر‌های سراسر جهان اثبات کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تلفن همراه فناوری نانو تلفن هوشمند تلفن های هوشمند تلفن هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارو رسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی