Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت دانشگاه آزاد اسلامی، امیرعباس لشگری با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با عنوان «حاج قاسم، قهرمان ملی» در روز سیزدهم دی 99 از سوی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور ابلاغ شده بود، اظهار داشت: در مجموع قریب به 10 هزار عضو هیئت علمی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی با
رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در همایش «حاج قاسم، قهرمان ملی» شرکت کردند و نام و خاطره و رشادت‌های سردار دل‌ها را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوم‌الله در بیان رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری اینکه امنیت و آسایش کشور،  مرهون خون شهیدان والا مقام از جمله شهیدان مدافع حرم است، خاطرنشان کرد: سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به واقع قهرمان ملی
بود و برگزاری آیین بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار دل‌ها و سایر شهیدان گلگون کفن، کم‌ترین کار ممکن و یک وظیفه همگانی است که به لطف خداوند ادامه خواهد یافت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد سردار قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد سردار قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان ملی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری