Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۱۵۳ فعالیت فرهنگی و هنری در قالب ۴۲ عنوان برنامه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: بسیاری از برنامه‌های پیش بینی شده در قالب فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه شرایط برگزاری برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل شیوع ویروس کرونا با تغییراتی همراه شده است افزود: حضور فعال در فضای مجازی و انعکاس به موقع برنامه‌های مناسبتی دهه فجر، مهم‌ترین راهکار برای رفع خلا‌های به وجود آمده در این حوزه است.

بیشتر بخوانید

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره استانی شکوه نماز

شریفی، برگزاری نخستین جشنواره «قرآن؛ منشور انقلاب اسلامی» را از شاخص‌ترین برنامه‌های دهه فجر در استان عنوان و اضافه کرد: این جشنواره فرهنگی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، پوستر، تدبر در قرآن و تولید پادکست برگزار خواهد شد.

او تکریم و تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر و علوم قرآنی و برپایی محافل انس با قرآن را از دیگر بخش‌های جشنواره «قرآن؛ منشور انقلاب اسلامی» دانست.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت فرهنگی و هنری ویروس کرونا دهه فجر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به ظرفیت مهم دریاچه گیلارلو این شهرستان در راستای جذب گردشگر اظهار کرد: فرمانداری شهرستان باید با همکاری سایر نهادهای دولتی یک جشنواره بزرگ در راستای معرفی این ظرفیت بزرگ برنامه‌ریزی و تدوین کند.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند، افزود: لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه «تپه دیگه‌ور» نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید جز اولویت‌های اول در شهرستان گرمی باشد و اعتبارات ویژه برای این حوزه تخصیص داده شود.

کد خبر 6097075

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد