Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:12:18 GMT

کارآمدی واحد توسعه در محصول نهایی بروز پیدا می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۳۸۶۳

کارآمدی واحد توسعه در محصول نهایی بروز پیدا می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز بازرگان در آئین گرامیداشت نود و ششمین سالگرد تأسیس مؤسسه رازی که در سالن زنده یاد پروفسور میرشمسی مؤسسه برگزار شد، اظهار کرد: مفتخرم در سازمانی کار می‌کنم که مؤسسه رازی جزئی از آن است. شما امسال با ساخت واکسن کرونا کار بسیار بزرگی کردید و منتظر باشید در یکی دو هفته آینده با رونمایی از آغاز کارآزمایی بالینی واکسن کووید ۱۹ مؤسسه رازی، با مدیرانی مواجه شوید که به هر نحوی تلاش کنند خود را درکنار مؤسسه رازی بگنجانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صادقانه عرض کنم در این مسیر کمترین اثر را داشته ام و هر چه بوده تلاش و همت مدیریت و تک تک همکاران مؤسسه رازی است اما امروز همه ما به این اتفاق مهم افتخار می‌کنیم، گفت: مؤسسه رازی امروز نود و ششمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد و بدون شک یکی از نهادهای اثرگذار در سلامت مردم، این مؤسسه بوده است. اکنون همه شاهد هستیم نهادی که همواره و در طول سال‌های متعدد در روزهای سخت در جهت حفظ سلامت جامعه حضور داشته و حافظ سلامت مردم بوده مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی است.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مؤسسه رازی را یکی از پیچیده‌ترین مؤسسات این سازمان برشمرد و یادآور شد: این مؤسسه با دو بال پژوهش و تولید فعالیت می‌کند و تولیدات آن نیز به طور مستقیم با سلامت سر و کار دارد و جز تولیدات با ریسک بالا محسوب می‌شوند. پژوهش نیز در این مجموعه، پرمسئولیت و توسعه گرا است و به میزانی که پژوهش در جهت اهداف توسعه باشد، کارآمدی واحد توسعه در محصول نهایی بروز پیدا خواهد کرد.

دکتر بازرگان ادامه داد: بنابراین مدیریت مؤسسه رازی کاری آسان و ساده نیست و وظیفه‌ای بسیار پرمسئولیت است. خداقوت می گویم به تمام مدیرانی که در این سال‌ها در این مجموعه خدمت کردند و شاید یکی از دلایل تغییرات پیاپی مدیران مؤسسه رازی، این باشد که نگه داشتن دو هدف کاملاً متفاوت یعنی تولید و پژوهش در اوج، کاری سخت است.

وی با بیان اینکه مؤسسه رازی با تدوین یک استراتژی مناسب، مسیر خوبی را در پیش گرفته و نباید با اظهار نظرهای غیرکارشناسی و غش در رفتار، در ادامه این مسیر کارشکنی ایجاد کرد، تصریح کرد: اعمال این رفتارهای نادرست به طور قطع در سلامت دام، طیور، آبزیان و به طور مشخص و ویژه در سلامت انسان که مؤسسه رازی در آن نقشی ویژه دارد، اثری منفی به جای خواهد گذاشت.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهتمام ویژه اسحاقی رئیس مؤسسه رازی در خصوص واکسن کرونا متعلق به این مؤسسه ادامه داد: شاهد بودم که چالش‌های بسیار زیادی چه از نظر تحریم و چه به لحاظ سایر موضوعات، پیش روی مدیریت مؤسسه رازی وجود داشت، گرچه عملکرد مؤسسه رازی در این موضوع درخشان بوده اما به خاطر داشته باشیم دستیابی به واکسن ویروس کووید ۱۹ در مؤسسه رازی که با یک تکنولوژی برتر در مقیاس جهانی و در مقیاس ملی ساخته شده است، نتیجه یک کار تیمی بوده و تمام کارکنان این مؤسسه با انجام درست وظایف خود در مرکز و شعب در این موفقیت مشارکت داشته اند.

دکتر بازرگان تاکید کرد: اداره کردن مؤسسه رازی در این شرایط خاص زمانی و موقعیتی، نیازمند همبستگی و همدلی تمام مجموعه با یکدیگر است زیرا مؤسسه رازی در چند ماه آینده برای خلق افتخاراتی دیگر، بیش از هر زمان دیگری نیازمند همراهی و اتحاد است.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با تاکید بر عملکرد درخشان مؤسسه رازی در حوزه سلامت انسان، دام، طیور و آبزیان تا به امروز، تصریح کرد: گرد و خاک‌هایی بوده که مانع شده تصویر شفاف مؤسسه رازی دیده شود و زحمات مؤسسه رازی در سایه فضای ابری پنهان مانده است. امروز اما بار دیگر کارآمدی مؤسسه رازی نشان داده شد که در تنگنا و فشار به کمک مردم می‌آید و این افتخاری بزرگ است.

کد خبر 5131267

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی شهرستان کرج ویروس کرونا دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف گرگان بوشهر کرمانشاه شیراز شهرکرد شیوع کرونا شهرستان کرج آلودگی هوا عکس استانها مؤسسه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران دیروز جمعه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از تماس تلفنی با وزیر نیرو گفت: طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق وابسته به نیروگاه شهید سلیمی نکا با جدیت در دست ساخت بوده و دولت برای تکمیل آن مصمم است. ‎

یوسف نوری افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می‌بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

وی گفت: برای رفع مشکلات تامین برق، نیروگاه نیازمند اجرای طرح توسعه بوده که امیدواریم با قول مساعدی که داده شده این مشکلات برطرف شود.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

بلوک سیکل‌ترکیبی طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکاء مازندران به ظرفیت نامی ۴۸۴ مگاوات در داخل محوطه نیروگاه نکا قرار گرفته و شامل دو واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی است.

 

حمزه پور و گزارشی از این بازدید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد