Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:04:03 GMT

انتخابات نجات‌غریق و غواصی| حیدری رئیس شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۳۸۷۷

انتخابات نجات‌غریق و غواصی| حیدری رئیس شد

در انتخابات فدراسیون نجات‌غریق و غواصی محمد حیدری با کسب اکثریت آرا از مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون برای 4 سال آتی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور کیکاووی سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست فعلی این فدراسیون و دبیر امور مجامع، علیرضا خسروی مدیرکل امور فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا برگزار شد.

برای احراز کرسی ریاست فدراسیون نجات‌غریق و غواصی تعداد ۶ کاندیدا به نام‌های محمد بابایی، عابد حق‌دادی، مهدی حیدری، رضا زندی‌خوارزمی، فرهنگ شادنیا و فاطمه میرآخوری با یک‌دیگر رقابت کردند.

عابد حق‌دادی با عدم حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی، از کاندیداتوری و رقابت در این انتخابات انصراف داد. همچنین فاطمه میرآخوری با حضور در مجمع و پس از ایراد سخنرانی به‌نفع فرهنگ شادنیا و رضا زندی‌خوارزمی نیز به‌نفع مهدی حیدری از حضور در رقابت انتخاباتی احراز کرسی ریاست کناره‌گیری کردند تا انتخابات با ۳ کاندید به رای‌گیری برسد.

درنهایت مهدی حیدری با کسب ۲۷ رای از مجموع ۴۲ رای ماخوذه به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون برای 4 سال آتی تعیین شد.

همچنین فرهنگ شادنیا با ۱۲ رای و محمد بابایی با ۳ رای به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد