Web Analytics Made Easy - Statcounter

این طرح توسط جهاد دانشگاهی از بهمن سال 98 وارد فاز مطالعاتی شده که تاکنون تعداد 1817 نفر در مشاغلی همچون فرآوری کننده و بسته بندی، خیاط لباس، بافنده تابلو فرش، سازنده زیورآلات سنتی و قالیباف بیشترین رشته های ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ " فریبا آیت اللهی" مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تصویب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سال 96 گفت: به منظور اجرا و پیاده سازی این طرح، جهاد‌ دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیلگر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاد دانشگاهی با استفاده از کارشناسان خود در سراسر کشور با بهره مندی از ظرفیت های تمامی سازمان های دولتی و غیر دولتی حلقه‌های مفقوده طرح‌های مشابه قبلی را شناسایی و نقش و جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور را توسعه می دهد.

وی  هدف از اجرای این طرح را ساماندهی، بررسی، استعدادسنجی و توانمندسازی متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی عنوان و خاطرنشان کرد: براساس الگوی طرح توسعه مشاغل خانگی توانمندسازی 54 هزار و 300 نفر از متقاضیان در دستور کار قرار گرفته که سهم استان یزد از این تعداد 1800 نفر پیش بینی شده است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال این اداره کل از پایان مرحله اول طرح در استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح توسط جهاد دانشگاهی از بهمن سال 98 وارد فاز مطالعاتی شده که تاکنون تعداد 1817 نفر در مشاغلی همچون فرآوری کننده و بسته بندی، خیاط لباس، بافنده تابلو فرش، سازنده زیورآلات سنتی و قالیباف بیشترین رشته های ثبت نام کرده اند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با تلاش و توجه ویژه به اجرای این طرح شعار "هر ایرانی یک مهارت، هر منطقه یک مزیت" تحقق یابد.

در این نشست که با حضور فاطمه سعادتجو سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی و فریبا آیت اللهی مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از زحمات کارشناسان اشتغال شهرستان های این اداره کل در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تقدیر بعمل آمد.

 

 

     

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ها توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون در استان کرمان با حضور ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب، روز جمعه(۱۴ اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

دکترمهدی بازمانده امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این آزمون با شرکت ۱۷ هزار و ۳۱۷ داوطلب زن و ۳۸۵۲ داوطلب مرد در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این آزمون به منظور استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی در استان کرمان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: با توجه به بعد مسافت داوطلبان تا مرکز استان و در راستای ارائه خدمات مناسب‌ تر، این آزمون در شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، بم، جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۷۸۶۲ نفر در مرکز استان کرمان، ۳۹۳۲ نفر داوطلب در شهرستان جیرفت، ۸۶۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب، ۱۶۳۶ نفر در کهنوج، ۱۷۹۵ نفر در زرند، ۲۳۰۰ نفر در شهرستان بم و ۲۷۶۰ نفر داوطلب در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

بازمانده بیان کرد: مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمان با بیش از ۲۱ هزار داوطلب جزء یکی از بزرگترین مراکز این آزمون در کشور است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه داوطلبان از روز گذشته می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را از پایگاه hrtc.ir  مرکز آزمون جهاددانشگاهی بگیرند، افزود: باجه رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون در مرکز شهرستان‌های برگزارکننده آزمون در استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان