Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به آخرین اقدامات انجام‌شده جهت تولید واکسن ایرانی کرونا پرداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد مخبر پیش‌از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه و رونمایی از 5هزار طرح اشتغال اجتماع‌محور در دانشگاه کردستان، در جمع خبرنگاران به آخرین اقدامات جهت تولید واکسن ایرانی کرونا پرداخت و اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری 2 تا 3میلیون دوز واکسن کرونا تولید و فروردین یا اردیبهشت ماه سال آینده، واکسن در اختیار عموم مردم کشور قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه "در فاز نخست، تست کرونا برای 21داوطلب اول انجام شد" افزود: روز گذشته نیز مجوز تست بر روی 14نفر دیگر دریافت شده و این اطمینان را به مردم داده که واکسن ایرانی قوی و با کیفیت تولید و در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) رسیدن به تولید انبوه واکس کرونا و تأمین نیازمندهای مردم کشور را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خواند و تصریح کرد: در تولید واکسن نه‌تنها نیازمندی‌های مردم را تامین کرده بلکه به ظرفیت صادرات به برخی کشورها نیز رسیده‌ایم و در این راستا نتیجه آزمایش‌های واکسن تولیدی مثبت بوده است.

چرا نباید واکسن خارجی کرونا خریداری کنیم؟/ فرمایشات رهبر ‌انقلاب ‌کاملاً هوشمندانه بود‌رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در ساوه: 16.8 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور می‌شود

وی با بیان اینکه "ایران علم و توانایی ساخت واکسن کرونا ویروس را دارد" گفت: یقیناً واکسن تولیدی داخلی را زیر قیمت خارجی در اختیار مردم قرار می‌دهیم و کشور در این بخش خودکفا خواهد شد.

مخبر اعلام کرد: واکسن ویروس کرونا پس از تولید انبوه بخش قابل توجهی از آن برای استفاده محرومان به‌صورت رایگان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/486/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی تولید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور