Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، کرونا  غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری آنلاین امروز ( سه شنبه ) گفت : با رعایت دستورالعمل های پزشکی از سوی مردم آمار سیر نزولی پیدا کرده است اما وضعیت به هیچ عنوان عادی نشده و خطر با انواع جدید ویروس در کمین است و باید دستور العمل های مربوطه را بیش از پیش مراعات کنیم تا شر این ویروس منحوس از سر کشور ما برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص توقف برگزاری جلسات دادگاه‌های محمد امامی گفت: رسیدگی به این پرونده و سایر پرونده‌های اقتصادی ادامه دارد و هیچ توقفی را شاهد نیستیم. پس از استجازه روند اطلاع رسانی در چارچوب ضوابط و مقررات آئین دادرسی کیفری قرار گرفت و الا مقابله با مفاسد اولویت اصلی و اولیه دستگاه قضا است.

کلاهبرداری از 3 هزار و 772 نفر در پرونده طلای شادی

این رسیدگی‌ها ادامه دارد ، البته در پرونده موسوم به طلای شادی رای محکومیت قطعی صادر شد و این پرونده بالغ بر ۳۷۷۲ فقره کلاهبرداری از شهروندان دارد. حسین رضا ابراهیمی به جهت اتهام مشارکت در کلاهبرداری در ۳۷۷۲فقره از مردم به ۷ سال حبس و جزای نقدی معادل ۴۸ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال در حق صندوق دولت معادل بالاترین رقم تحصیل شده از افراد محکوم شد البته تعدد جرم دارد. خانم محبوبه اصفهانی به اتهام مشارکت در همین جرم به ۷ سال حبس و پرداخت جزای نقدی و مهران ابراهیمی به جرم مشارکت در همین جرم به ۷ سال حبس و جزای نقدی و محمد ابراهیمی به جرم معاونت در همین جرم به ۲ سال و نیم حبس و استرداد اموال محکوم شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا محمد امامی اخبار حوادث محمد امامی حوادث تهران اخبار تهران کرونا ویروس کرونا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم کرونا قتل بازیگر سینما و تلویزیون قیمت آزار و اذیت ایران سرباز خلاقیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان