Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس اتحادیه لوازم خانگی و اداری زنجان گفت: متقاضیان خرید لوازم خانگی منتظر کاهش قیمت باشند تا خرید خود را انجام دهند.

سید محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی زنجان، اظهار کرد: قریب به یک ماه است که افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی وجود ندارد، علاوه ‌بر آن با کاهش قیمت دلار شاهد آن هستیم که قیمت لوازم خانگی خارجی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار کاهشی ندارد و همین امر سبب شده که متقاضیان خرید لوازم خانگی منتظر کاهش قیمت باشند تا خرید خود را انجام دهند. در حال حاضر فقط افرادی خرید لوازم خانگی انجام می‌دهند که نیاز مبرم به این مسئله دارند.

این مسئول ادامه داد: از بهمن‌ماه پارسال تاکنون قیمت لوازم خانگی صد درصد افزایش یافته و این افزایش‌ها سبب می‌شود که علاوه بر خریدار، فروشندگان نیز در سرمایه اصلی خود متضرر شوند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی و اداری زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمایل به خرید لوازم خانگی افزایش یافته و افزایش قیمت دلار و لوازم خانگی خارجی بر این امر تاثیر زیادی داشته و مصرف‌کننده با وجود خرید لوازم خانگی، هنوز هم اعتماد بیشتری به لوازم خانگی خارجی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان افزایش قیمت لوازم خانگی خرید لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی سقوط کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نزول سنگین قیمت طلا و ارز

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229097 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!