Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن اشاره به تأثیرات مثبت و دستاوردهای خوب بازار آب گفت: با وجود دستاوردهای خوب بازار آب اما روند ایجاد بازار آب در کشور به کُندی پیش می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سیدجواد ساداتی‌نژاد صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آبفای شهری و روستایی منطقه کاشان و آران و بیدگل ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: اقدام پسندیده ادغام آبفای شهری و روستایی در راستای حل مشکلات آب شرب روستایی مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اجرای طرح آبفای کاشان تحت عنوان "خداحافظی با آبرسانی سیار در روستاها" افزود: 20 روستای منطقه کاشان با تانکر آبرسانی می‌شود که مشکلات زیادی ایجاد می‌کرد و با اجرای این طرح ظرف دو سال آبرسانی سیار را جمع می‌کند و 120 میلیارد تومان برای این طرح لازم است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ایجاد بازار آب در کشور ابراز داشت: علی رغم توصیه‌های وزیر نیرو در این زمینه با کندی پیش می‌رود و اگر زمان بر باشد ممکن است که این طرح اجرایی نشود و بر همین اساس امیدواریم بحث بازار آب در کاشان بهمن ماه رونمایی شود.

معاون وزیر نیرو در کاشان: یک میلیون نفر از ساکنان روستاهای کشور تا پایان سال از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوندواکنش آبفای خوزستان به گزارش تسنیم / شکستگی لوله آب میدان قلم اهواز ارتباطی به آب و فاضلاب ندارد‌جهانگیری: وزارت نیرو از الان برای تامین آب شرب در تابستان برنامه‌ریزی کند

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه مطالعات بازار آب در دشت کاشان انجام شده است و شورایی نیز در وزارت نیرو انجام شده است و بر همین اساس درخواست داریم در کاشان تا پایان سال این مهم اجرایی شود؛ آب کالایی اقتصادی است و با وجود بحران آب در کاشان می‌توان آب را به حوزه اقتصادی وارد کرد.

وی ضمن اشاره به تأثیرات مثبت و دستاوردهای خوب این طرح با اجرای آن گفت: طرح 25 درصد ارتقاء آبشیرین کن نوش‌آباد و سفید شهر نیز درخواست داریم تا انجام شود؛ از سوی دیگر درخواست داریم در حوزه برق نیز مسئولان مربوطه سفری به کاشان داشته باشند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ضمن اشاره بازار آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900951

دیگر خبرها

  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری