Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مستعفی هیات مدیره پرسپولیس مدعی شد دو بازیکن این تیم در فهرست خروجی قرار داشتند.

به گزارش گروه ورزش یمهدی رسول پناه، رئیس مستعفی هیات مدیره پرسپولیس که دو روز قبل از این باشگاه رفت، صبح امروز بیانیه‌ای علیه یحیی گل‌محمدی منتشر و نسبت به مواردی در خصوص او دست به افشاگری زد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: باشگاه با لیست خروجی که سه نفر بودند (دو نفر آن‌ها در فینال لیگ قهرمان آسیا ثابت بازی کردند!) موافق نبود، اما لیست بازیکنان جدید مورد پذیرش قرار گرفت تا با تمام توان برای فصل نقل و انتقالات تابستانی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از توان مدیریتی و تلاش شبانه روزی آقایان رغبتی و سرپرست تیم در آن برهه حساس همین بس که به محض آغاز رسمی نقل و انتقالات پرسپولیس، ظرف سه روز هفت بازیکن جدید با درخواست کتبی سرمربی به خدمت گرفته شدند.

در این متن اشاره شده که یحیی گل‌محمدی دو بازیکن اصلی این تیم که در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب بازی کردند در فهرست خروجی قرار داشتند. با وجود اینکه نامی از این افراد برده نشده، ولی می‌شود حدس زد منظور رسول پناه امید عالیشاه و سیدجلال حسینی بودند که به دلیل کمبود بازیکن پرسپولیس در فینال در ترکیب اصلی به میدان رفتند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟

تیم فوتبال الاتحاد عربستان قصد دارد سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در فصل جاری لیگ عربستان علی رغم جذب بازیکنان مطرحی چون کریم بنزما، انگولو کانته، احمد حجازی و ژوتا نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و گوی رقابت را به رقیب خود یعنی الهلال واگزار کرد.

به دنبال این ناکامی ها، مسوولان باشگاه قصد دارند در فصل آینده به خریدهای نجومی خود ادامه دهند و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر تمایل این تیم به جذب «محمد صلاح» مهاجم مسلمان لیورپول منتشر شد. اما به نظر می رسد این بازیکن تمایلی به خروج از آنفیلد ندارد و الاتحاد باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

«رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که «سون هیونگ مین» بازیکن کره ای تاتنهام به گزینه مدنظر این تیم عربستانی تبدیل شده است و هرچند محمد صلاح همچنان گزینه اصلی این تیم است اما از آنجا که مذاکرات با این بازیکن به کندی پیش می رود به همین دلیل سون هیونگ مین به جدی ترین گزینه برای ببرهای آسیا تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است