Web Analytics Made Easy - Statcounter



معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود مشکلات مان بدهی به اینیگو را پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکلات متعددی از لحاظ مالی مواجه شده و حجم بدهی‌های بین‌المللی سرخ‌پوشان در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات سرخ‌پوشان را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

تمام راه‌های درآمدزایی نایب قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا به کارگزار این باشگاه وصل است و با توجه به اینکه شرکت کارگزار تاکنون بخش زیادی از تعهداتش را عملی کرده و تا اوایل سال آینده هم پرداختی به این باشگاه نخواهد داشت، سبب شده مدیران فعلی پرسپولیس برای تسویه بدهی‌های خود با دردسرهایی بزرگی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدیدترین نمونه از این مشکلات بزرگ هم کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرده در صورت پرداخت نشدن بدهی 78 هزار دلاری و جریمه دیرکرد طلب اینیگو والنسیا تا 25 بهمن این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات محروم خواهد شد. این درحالی است که پرسپولیس برای تسویه بدهی 500 هزار یورویی‌اش به ماریو بودیمیر هم تنها تا 5 روز دیگر یعنی 12 بهمن فرصت دارد.

در تابستان امسال کمیته وضعیت فیفا پرسپولیس را به پرداخت مبلغی حدود 750 هزار دلار در پرونده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش محکوم کرد اما مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند با پذیرش پرداخت پول به اینیگو والنسیا تصمیم گرفتند برخلاف پرونده وی برخلاف سرمربی آرژانتینی و خواکین، دیگر دستیار وی در دادگاه CAS بررسی شود.

با این وجود پرسپولیس در فرصت مقرر نتوانست این مبلغ را پرداخت کند تا این پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده شود و اکنون با دومین ضرب‌الاجل این کمیته سرخ‌پوشان تنها 18 روز برای پرداخت مطالبات اینیگو و فرار از محرومیت نقل و انتقالاتی زمان دارند.

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فارس، ضمن تایید این امر اظهار داشت: با وجود مشکلات زیادی که برای درآمدزایی داریم اما با توجه به این حکم موظف هستیم از هر طریقی پول اینیگو را پرداخت کنیم. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم در این زمان باقی مانده این مبلغ تامین شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!