Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری در پنجاه و پنجمین نشست کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی و علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا  و نمایندگان دستگاه های ذی ربط در محل وزرات کشور برگزار شد با تشریح اینکه روند نزولی بیماری در ماه‌های اخیر گویای درستی مسیر فعالیت دستگاه‌های فعال در کنترل این بیماری است، گفت: باید با رصد دقیق بیماری و اثر بخشی سیاست‌های اتخاذ شده، بتوانیم روند کنترلی بیماری را در کشور حفظ و در نهایت این بیماری منحوس را در کشور ریشه کن سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی کرونا با بیان اینکه تجربه بیماری نشان داد که دو فاکتور محدودیت ترددها و اجتماعات مردمی بیشترین اثر را در کنترل بیماری داشته اند، گفت: باید با نگاهی هوشمند تلاش کنیم جریان مهم سفر را کنترل کنیم و اجازه ندهیم بیماری از شهری به شهر دیگر منتقل و سرایت شود.

ذوالفقاری در بخش دیگری از صحبت هایش به نقش موثر و مثبت مردم در روند مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: مردم کشورمان همراهی بسیاری عالی و موثری در کنترل بیماری داشتند که جا دارد کمال قدردانی را از شهروندان کشورمان داشته باشیم.

وی در این خصوص یادآور شد: باید روند محدودیت ها به سمتی برود که کمترین آسیب را به حوزه اقتصادی و کسب و کار مردم عادی بزند.

معاون وزیر کشور به اظهارات وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور در خصوص در پیش بودن ایام نوروز اشاره کرد و گفت:  تاکید وزیر کشور بر این است که باید کاری کنیم که روند بیماری در کشور در ماه‌های آتی به سمتی برود که دیگر مجبور به اعمال محدودیت‌های اضافی نباشیم.

ذوالفقاری تصریح کرد: یکی از پیشنهادات کمیته به ستاد ملی کرونا با توجه به در پیش بودن ایام نوروز این است که خود کمیته بتواند با بررسی جمیع شرایط اقتصادی و اجتماعی نسبت به شرایط کرونایی کشور با تایید وزیر کشور به عنوان فرمانده قرارگاه تصمیم گیری کند.

 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا وزارت کشور حسین ذوالفقاری کسب و کار پارسی خبر وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سد سفیدرود رهاسازی شد

‌‌با حضور استاندار گیلان و مدیران آب منطقه‌ای آب سد سفیدرود در شهرستان رودبار رهاسازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آب سد سفیدرود استان گیلان که حدود 172هزار هکتار از 238هزار هکتار مزارع شالیزاری استان را پوشش می‌دهد ‌‌با حضور استاندار گیلان و مدیران آب منطقه‌ای در محل سد سفیدرود در شهرستان رودبار رهاسازی شد.

سد سفیدرود بزرگ‌ترین سد مخزنی گیلان است که آب مورد نیاز 172 هزار هکتار از مجموع 238 هزار هکتار شالیزارهای استان را تامین می‌کند.

این سد بر روی رودخانه سفیدرود و در پایین دست محل تلاقی 2 رودخانه قزل اوزن و شاهرود در 75 کیلومتری جنوب شهر رشت و در مجاورت شهر منجیل احداث شده است.

براساس آمارها؛ میزان آب مورد نیاز سالانه در استان بیش از سه میلیارد و 300 میلیون مترمکعب در بخش ها و مصارف مختلف است که معادل 92 درصد آن در بخش کشاورزی استفاده می شود و بیشترین بخش آب‌بر کشاورزی استان شالیزارهاست.

گیلان بزرگترین تولیدکننده ارقام بومی و با کیفیت برنج در کشور به شمار می‌آید که با 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری رتبه اول کشور را از لحاظ سطح زیرکشت و رتبه دوم تولید برنج را به خود اختصاص داده‌ است.

ارقام هاشمی، علی کاظمی، صدری، حسنی و دیلمانی جزو رقم‌ های کیفی و ارقام گوهر و سپیدرود جزو رقم‌های پرمحصول است که در شالیزارهای گیلان کشت می‌شود، بیشترین رقم‌های کشت شده برنج در این استان، رقم‌های کیفی هاشمی و علی کاظمی است که افزون بر 85 درصد محصول برنج گیلان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • «آذرخش و رقص فانتوم‌ها» به نمایشگاه می‌رسد
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • آب سد سفیدرود رهاسازی شد
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»