Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لوداب؛ متاسفانه محل دفع پسماند شهر گراب لوداب در تپه ای قرار گرفته که به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع زیاد ، در دل یک طبیعت بکر و فاصله کم آن با روستاهای همجوار مشکلات زیادی را برای مردم و و طبیعت بکر این منطقه به وجود آورده است.

 به دلیل سر باز بودن محل دفع زباله ها و نداشتن درب، با کوچکترین باد پلاستیک هایی که در محل دفع زباله قرارد به تمام محیط اطراف جابه جامی شوند و سلامتی و زیبایی منطقه را با چالش مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه به دلیل نداشتن درب محل دفع زباله ها پاتوق سگهای ولگرد شده و موجب بروز بیماری می‌شوند و کسی هم جوابگوی مردم نیست.

 به دلیل اینکه محل دفع پسماند دقیقا در مسیر رفت و آمد حیوانات اهلی قرار دارد سالانه تعداد زیادی‌ از حیوانات اهلی که از پلاستیک های پسماند استفاده می کنند،تلف شدند که چندین بار با شکایت مردم شهرداری لوداب محکوم و مقصر شناخته شد. 

این ظلم به دامداری است که تنها راه درآمدش این چند راس گوسفند می‌باشد.

از همه مهم تر پسماندهای طبیعت بکر و دیدنی این محل را به خرابه ای تبدیل کرده که دل هر رهگذری را به درد می آورد.

بهداشت محیط این منطقه بشدت در خطر است و نیاز است که یک اقدام ضربتی از سوی نهاد های نظارتی و بهداشتی صورت بگیرد.

اهالی روستاهای اطراف این زباله دانی از همه مسئولین بخش لوداب و شهرستان بویراحمد می خواهند که در اولین فرصت تدابیری اندیشیده شود. تا هم بتوانیم طبیعت از دست رفته این منطقه را نجات بدهیم هم از بیماری‌هایی واگیرداری که به واسطه این زباله ها تولید می شود  جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت طبیعت زیبایی درد محل دفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زهرا سیدمعلمی گفت: پویش سلامت دهان و دندان با هدف آگاهی رسانی در خصوص­ اهمیت و نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه مردم برگزار شده است.
او افزود: در طی این پویش با انجام آگاهی رسانه‌ای، مردم در ارتباط با سلامت دهان و دندان با وظایف خود آشنا می‌شوند، افزایش سواد سلامت مردم در این زمینه هدف ما است.
سیدمعلمی ادامه داد: این پویش سه روزه است و روز نخست سلامت دهان دریچه سلامت نامیده شده چراکه ناحیه دهان می‌تواند یک دریچه‌ای برای سلامتی کل بدن و حتی سلامت روح و روان مشخص شود و ایفای نقش کند.
روز دوم پویش اختصاص دارد به کودکان، عموماً در مدارس حضور پیدا می‌کنیم و این آگاهی‌ها برای دانش آموزان انجام می‌شود و روز سوم آگاهی رسانی برای مسئولان و سایر سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی است که وظیفه و مسئولیت خود را در رابطه با سلامت دهان و دندان بدانند.
دانشگاه‌های کل کشور در قسمت معاونت‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت، دندانپزشکان و دانشکده‌های دندانپزشکی حتی بخشی از دندانپزشکان بخش خصوصی در این آگاهی رسانی همراه شدند و در طی این سه روز قرار است از طریق برنامه‌ها و پوستر‌ها و مطالبی که تهیه شده به مردم اطلاع رسانی شود.
۳ هزار و ۴۰۰ مر کز خدمات جامع سلامتی در سطح کشور آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مردم در زمینه خدمات دندانپزشکی هستند.

دیگر خبرها

  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • سرسبزی استان همدان، پس از بارش‌های بهاری
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد