Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@09:54:46 GMT

فعالیت ۱۰۲ مؤسسه قرآنی در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۴۵۴۱

فعالیت ۱۰۲ مؤسسه قرآنی در استان لرستان

فقهی زاده، با اشاره به وجود ۱۴۷ مرسسه قرانی در لرستان، گفت: از این تعداد فقط ۱۰۲ مؤسسه فعال هستند و دیگر مرسسات باید تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «عبدالهادی فقهی زاده»، امروز(7بهمن) در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار داشت: هدف از سفر به استان لرستان بازدید و تقویت مؤسسات قرآنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وجود ۱۴۷ مؤسسه قرآنی در استان لرستان، خاطرنشان کرد: از این تعداد فقط ۱۰۲ واحد آن فعال است.

 

وی ادامه داد: برای تقویت این مؤسسات قرآنی باید اهتمام ویژه و برنامه های منسجم تری صورت گیرد.

 

فقهی زاده با اشاره به اینکه بزرگان مذهبی استان لرستان از ستارگان پرنور فرهنگ دینی کشور هستند که در دوران شکل گیری انقلاب نقش آفرین بودند، گفت: از ظرفیت های استان برای تقویت فرهنگ دینی و قرانی استفاده شود.

 

وی از برگزاری  یک برنامه ملی قرآنی با محوریت استان لرستان تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این برنامه هماهنگی های لازم صورت گیرد.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مؤسسات قرآنی لرستان قرآن استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت

گروه موسیقی «همنوازان باربد» به خوانندگی حشمت رجب‌زاده ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، گروه موسیقی «همنوازان باربد» به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب‌زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر نظیر «روزگار آشنایی»، «دل سر به هوا»، «ای دوست»، «رنگ شادی»، «نازارم» و «دالکه» است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)، محمد انوری (کمانچه آلتو)، مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)، محمد یخچالی (سنتور)، میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)، سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)، ماهور زمانه‌پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)