Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@22:35:15 GMT

معرفی تیم منتخب فوتبال جهان در یک دهه اخیر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۴۵۵۷

معرفی تیم منتخب فوتبال جهان در یک دهه اخیر

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار IFFHS تیم منتخب فوتبال جهان را در یک دهه اخیر معرفی کرد.

قدس آنلاین: بعد از شروع سال ۲۰۲۱ میلادی، فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار IFFHS اقدام به معرفی برترین های فوتبال جهان در یک دهه اخیر کرده است و اکنون تیم منتخب فوتبال جهان را در ده سال گذشته انتخاب کرد.

آلمان با داشتن ۳ بازیکن در این تیم، بیشترین نماینده را دارد و دو فوق ستاره فوتبال جهان در این دهه یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز در خط حمله حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم منتخب فوتبال جهان در یک دهه اخیر:

دروازه بان:

مانوئل نویر (آلمان)

مدافعان:

فیلیپ لام (آلمان)

سرخیو راموس (اسپانیا)

فیرجیل فان دایک (هلند)

مارسلو (برزیل)

هافبک ها

تونی کروس (آلمان)

آندرس اینیستا (اسپانیا)

لوکا مودریچ (کرواسی)

مهاجم ها

کریستیانو رونالدو (پرتغال)

روبرت لواندووسکی (لهستان)

لیونل مسی (آرژانتین)

این تیم عملکرد بازیکنان از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۲۰ را در نظر گرفته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم منتخب جهان لیونل مسی کریستیانو رونالدو مانوئل نویر رابرت لواندوفسکی تیم منتخب فوتبال جهان فوتبال جهان یک دهه اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد

به گزارش "ورزش سه"، جانشین توماس توخل و سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده رالف رانگنیک است. چهره‌ای آشنا برای فوتبال آلمان که دستاوردهای جذابی داشته و دیدگاه جالبی به فوتبال دارد و اکنون هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد اما پیشنهاد باواریایی‌ها او را وسوسه کرده که به فوتبال باشگاهی برگردد.

دیشب پس از پایان دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با نتیجه ۲-۲، نشریه بیلد در خبری فوری اعلام کرد که پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مثبت است و او چهره جدید نیمکت باشگاه مونیخی خواهد بود.

مذاکرات دو طرف برای مشخص کردن جزئیات در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند اما بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، قرارداد رانگنیک سه ساله خواهد بود و او در تصمیمات نقل و انتقالاتی تاثیر‌ مستقیم دارد.

با این حال با اینکه حضور رانگنیک در بایرن تقریباً قطعی است اما مکس ایبرل اعلام کرد که به دلیل حفظ تمرکز تیم برای بازی برگشت برابر رئال مادرید، باشگاه پیش از این دیدار مربی جدید را معرفی نخواهد کرد.

ایبرل گفت:«قبل از بازی برگشت برابر رئال در مورد مربی جدید صحبت نخواهیم کرد. قرار نیست او را معرفی کنیم. فعلا مهم‌ترین چیز بازی برگشت با رئال است و هر چیزی که مربوط به فصل آینده است پس از بازی برگشت مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران