Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال زیر نظر محمود فکری در لیگ بیستم با چند سیستم متفاوت بازی کرده است و بعد از باخت این هفته آبی‌ها برابر سایپا، این احتمال وجود دارد که فکری بازهم سیستم تیمش را تغییر دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم استقلال باید روز جمعه در قالب هفته سیزدهم به مصاف نفت مسجد سلیمان، تیم سخت‌کوش و قابل احترام لیگ بیستم برود که شرایط خوبی را تا به حال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجد سلیمان با هدایت مجتبی حسینی موفق شده با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۲ بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرد و این یعنی آبی‌های پایتخت در مقابل این تیم کار بسیار سختی را خواهند داشت.

استقلال روز شنبه در حالی نتیجه را به سایپا واگذار کرد که امید زیادی به کسب سه امتیاز داشت تا در صدر جدول از رقبا فاصله بگیرد.

حالا و بعد از بازی‌های روز آخر هفته دوزادهم و پیروزی روز گذشته سپاهان برابر صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان تیم‌های ۲۲ امتیازی لیگ برتر هستند و آبی‌ها با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارند. در این شرایط استقلال باید در بازی برابر نفت مسجد سلیمان تمام توانش را برای کسب سه امتیاز به کار بگیرد تا مبادا صدر جدول را از دست ندهد.

به نظر می‌رسد فکری برای کسب سه امتیاز در مسجد سلیمان کار سختی را در پیش خواهد داشت و باید بهترین تصمیم را در این بازی اتخاذ کند پس این احتمال وجود دارد که او در بازی روز جمعه بازهم ترکیب و سیستم تیمش را تغییر دهد.

استفاده از سه مهاجم در ترکیب استقلال به صورت همزمان در بازی با تراکتور جواب داد، اما برابر سایپا با شکست همراه شد. باید دید فکری در بازی با نفت مسجد سلیمان بازهم از سیستم ۳-۳-۴ استفاده می‌کند یا همچون بازی‌های ابتدای فصل از سیستم تیمش را به ۱-۳-۲-۴، ۱-۲-۳-۴ و ... تغییر می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود فکری استقلال لیگ برتر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر
شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.
محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901158

دیگر خبرها

  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!