Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان: رییس جدید فدراسیون نجات غریق و غواصی از بدنه وزارت ورزش است و با اهداف این وزارت‌خانه آشنایی کامل دارد.

 مجمع عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز ( سه شنبه) برگزار شد و اعضای این مجمع «مهدی حیدری» را با ۲۷ رای برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجمع به ریاست «مهدی علی‌نژاد» معاون وزیر ورزش برگزار شد.

مهدی علی نژاد در پایان رای‌گیری در مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به انتخاب حیدری به عنوان رییس فدراسیون اظهار داشت: حیدری با ورزش و اهداف آن بیگانه نیست بلکه از همکاران وزارت ورزش و جوانان است که با اهداف این وزارتخانه آشنایی دارد این مهم موجب می‌شود او  به پیشرفت این فدراسیون کمک کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: فدراسیون رسالت بزرگی را بر عهده دارد و آن سرکار داشتن با جان انسان‌ها است این موجب شده تا مسوولان و مدیران این فدراسیون وظیفه سنگینی را بر عهده داشته باشند. دولت برای حمایت از این قشر درنظر گرفته‌ که مبالغ ۴۸۰ میلیارد تومان است و استخرداران ثبت کرده‌اند که در حال ارجاع به بانک‌ها است.

علی‌نژاد در پایان با اشاره به خدمات روسای سابق این فدراسیون نیز گفت: سید مصطفی میرسلیم و ایلخان نوری زحمات زیادی کشیدند و کارهای بزرگی در فدراسیون انجام شد. یقین دارم که حیدری این راه را ادامه خواهد داد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی