Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر تیم‌ها مدام موضع بگیرند و بیانیه بدهند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس پورموسوی در خصوص شکست روز گذشته صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان اظهار داشت: بچه‌های ما مستحق شکست نبودند. در بدترین حالت، مساوی حق ما بود. موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جوانان خوب و بومی استفاده کردیم و به گل هم رسیدیم اما به تجربه سپاهان باختیم. سپاهان تیم بزرگ و قابل احترامی است.

وی افزود: واقعا شروع خیلی خوبی داشتیم. در دقیقه 5 غافلگیر شدیم و گل خوردیم. بعد از آن فشار آوردیم و به گل هم رسیدیم. اگر بچه‌های ما غافل نمی‌شدند، می‌توانستیم با یک امتیاز از زمین خارج شویم، اما آنها بعد از گل مساوی به دنبال این بودند که پیروز باشیم؛ نه این که فقط به صدرنشینی فکر کنیم چون هواداران هم به تیم انگیزه داده و می خواستیم به خاطر مردم ببریم. بچه‌های ما کم‌تجربگی کردند.

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد اینکه نبود هواداران چقدر روی کار این تیم تأثیر می‌گذارد، گفت: مطمئنا برای تیم‌هایی که مثل ما با هوادارانشان جان و انگیزه می‌گیرند، تأثیر دارد. بیشتر بچه‌های ما بومی هستند. البته بازیکنانی هم که از خارج استان آمده‌اند، با بقیه عجین شده‌اند. آنها هم شهروند خوزستانی افتخاری هستند. همه با هم هماهنگ شده‌اند.

وی تصریح کرد: ما فقط با کلمات بازی می‌کنیم که می‌گوییم به خاطر پروتکل‌ها هواداران نباید بیایند. پروتکل‌ها هیچ جا رعایت نمی‌شود. این مردم در کوچه و خیابان کنار هم هستند. سازمان لیگ باید برنامه ریزی کند که آنها بتوانند به ورزشگاه بیایند.

پورموسوی در مورد اینکه ممکن است در سال جدید هواداران بتوانند در ورزشگاه‌ها حاضر شوند، گفت: تیم‌هایی که هوادار ندارند، برایشان مشکلی نیست اما برای تیم‌هایی مثل ما که هوادار دارند، سخت است. دیروز هواداران روی دیوار نشسته بودند. مطمئن باشید بازی به بازی بدتر می‌شود چون مردم حوصله‌شان سر رفته و می‌خواهند بازی را ببینند. من می‌گویم در ورزشگاه 10 هزار نفری، 2 هزار نفر را با رعایت پروتکل بنشانند. در فروردین که بازی‌ها فشرده هستند، از هفته بیستم حدود 10 هفته آخر می‌ماند که باز هم می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود قرار است تا هفته نوزدهم و پایان اسفند مسابقات ادامه داشته باشد، عنوان کرد: من با سهیل مهدی صحبت کردم. گفت که ما یک بازه 45 روزه به خاطر بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا داریم. تقریبا سه توقف 15 روزه داریم. می‌گفت که اگر این را لحاظ نکنیم، مجبوریم دو ماه تعطیل کنیم که این برای ما سخت است. ما حاضریم تا هفته هجدهم بازی کنیم، به این صورت خیلی بهتر است تا این که تیم دو ماه از شرایط مسابقه خارج شود.

سرمربی صنعت نفت در گفتگو با تهران ورزشی در پاسخ به اینکه آیا می‌پذیرد تا قبل از عید مسابقات برگزار شود، اظهار داشت: سازمان لیگ دو برنامه دارد؛ یا این که دو ماه تعطیل کنیم برویم در خانه بنشینیم و بعد از آن دوباره کار را شروع کنیم یا این که تا هفته هجدهم بازی کنیم و بعد از آن سه بار، 15 روز تعطیلی داشته باشیم. فکر می‌کنم هیچ راهی جز این نداریم. چون فرصتی نداریم و باید همکاری کنیم.

وی در خصوص اینکه بعد از عید دو فیفادی، لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و بعد از آن هم دو فیفادی در خرداد داریم، گفت: فدراسیون و سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند و طبق آن جلو بروند. اگر هفته به هفته برنامه بدهیم و تیم‌ها مدام موضع بگیرند و بیانیه بدهند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. باید یک تصمیم قاطع بگیرند و بگویند این برنامه است. اگر زمانی وجود داشت، می‌گفتیم بیایید راه‌های سوم و چهارم را ارائه بدهید اما راهی نیست. باید تعاملی شود که تیم‌ها در کمال آرامش بازی کنند و هر روز حاشیه و مصاحبه نباشد.

پورموسوی در مورد مسائل مالی صنعت نفت گفت: تا امروز 30 درصد به بچه‌ها پرداختی داشتیم. حمایت آنچنانی از ما نمی‌شود. امکانات ما با توجه به مشکلات شهر آبادان محدود است. امیدواریم در ادامه با تلاش مسؤولان مشکلات مرتفع شود.

وی در خصوص این که گفته می‌شود حتی بلیت هواپیما را هم به سختی تهیه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، اظهار داشت: به آن شکلی که مطرح شده نیست، اما واقعا همین الان برای رفتن به رفسنجان مشکل داریم. شاید مدیریت باشگاه از من گله کند اما واقعیت را باید گفت. کاش برده بودیم و راحت‌تر صحبت می‌کردم. چون باخته‌ایم ممکن است فکر کنند به خاطر فرار از مسؤولیت این حرف‌ها را می‌زنم اما واقعا برای رفتن به رفسنجان مشکل داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بچه های ما بعد از آن صنعت نفت بچه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های گذشته اختلاف بین باشگاه تراکتور و چند برنامه تلویزیونی در شبکه استانی تبریز موسوم به تلویزیون سهند، بالا گرفته و حالا باشگاه تراکتور پاسخ این تلویزیون را داده و مدعی شده باتوجه به اینکه این شبکه در مورد سه مسئله «کیفیت پخش بازی‌های تراکتور، حق پخش تلویزیونی و پخش سراسری بازی‌های تراکتور» تلاش و پیگیری انجام نداده، نمی‌تواند مدعی دلسوزی برای این تیم باشد.

بیانیه تراکتور را بخوانید:

تراکتور ایامی سخت و گذری دشوار را گذراند و طبیعی است که همراه بودن مدعیان دلسوزی، در این مقاطع عیان می‌شوند. با عِلم به انتقاد‌ها و گلایه‌های به حقی که از سوی هواداران، رسانه‌ها و صفحات مجازی مطرح شد، باشگاه تراکتور همواره در مقابل تمامی آنان سر به احترام خم می‌کند؛ امّا رویکرد و رفتار رسانه ملی (شعبه استانی) تأسف‌بار است.

سال‌هاست که حربه موج‌سواری برای بالا رفتن از دیوار هواداران پرشمار تراکتور دیگر کارساز نیست و بهتر است که عزیزان رسانه ملی (شعبه استانی) راه دیگری را برای پوشش ضعف‌های خود برگزینند.

مطالبه‌گری صرفاً به شعار نیست که عزیزان با دستاویز قرار دادن آن، از مسئولیت و تعهد بگریزند! حال که رسانه ملی (شعبه استانی) با دستاویز قرار دادن مطالبه هواداران و از راه نخ نمای مزه پراکنی مجریان و گزارشگران که صرفاً با تقلید کورکورانه‌ای از همتایان خود در رسانه ملی (شعبه مرکزی) کمر به تضعیف باشگاه تراکتور بسته‌اند، یکبار برای همیشه به سه مطالبه دیرین و مشترک باشگاه و هواداران تراکتور از رسانه ملی پاسخی روشن دهند!

- چه زمانی کیفیت پخش بازی‌های خانگی تراکتور، حداقل به سطح شعبه مرکز خواهد رسید و هواداران پیگیری بازی از طریق پخش زنده یک شبکه اجتماعی را به تماشای آن از شبکه سهند ترجیح نخواهند داد؟

- چرا بازی‌های تراکتور که هواداران فراوانی در اقصی نقاط کشور و دنیا دارد و به استناد آمار‌های بین‌المللی جزو پُر هوادارترین تیم‌های آسیا است، از شبکه سراسری پخش نمی‌شود تا اکثریت آنان از تماشای بازی تیم محبوب‌شان محروم نباشند؟

- و در نهایت مسئله حق پخش باشگاه‌ها چه زمانی حل خواهد شد؟ عایدی و درآمدی که بابت تبلیغات قبل و بعد از مسابقه فوتبال دریافت می‌کنید، کجاست؟ مگر روال آن نیست که ابتدا «حق» محقق گردد و سپس «مطالبه‌گری» صورت گیرد؟

چنین به نظر می‌رسد که رسانه شما بهترین دفاع را در حمله می‌بیند و با بهره‌گیری از عنوان نماینده افکار عمومی، در پی ورود به جزیی‌ترین تصمیمات باشگاه‌ها بوده و به بیانی سعی در پاکسازی از پایین دست دارد؛ از جمله این موارد، شفاف‌سازی در خصوص مسئله حق پخش است که طی سالیان متمادی ناقض اصول حرفه‌ای فوتبال کشورمان و همچنین موضوع بهبود کیفیت پخش مسابقات که عامل سرافکندگی است، اشاره کرد.

باشگاه تراکتور به پشتوانه هواداران میلیونی خود، رسانه‌ای فراگیرتر و پُرمخاطب‌تر در اختیار دارد و همه ما با هواداران زندگی می‌کنیم و در همین راستا کاملاً به مطالبه آنان آگاهیم و باور داریم انتقاد و خواسته هواداران همواره حق مطلق است و ما به عنوان خادم، اهتمام بی‌دریغ در جهت بهبود شرایط موجود و برآورده ساختن خواسته هواداران در تمامی زمینه‌ها به کار خواهیم گرفت.

در پایان از مسئولان دور اندیش رسانه ملی دعوت می‌کنیم که ضمن جلوگیری از ماهیگیری برخی مجریان و گزارشگرانش از آب گِل‌آلود، در رسیدن به آنچه که شایسته و مطلوب هواداران و باشگاه بزرگ تراکتور است، اهتمام ورزند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد