Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر در بازدید مدیر کل دیوان محاسبات استان از روند اجرای طر‌ح‌های آبرسانی شهرستان‌های بوشهر وتنگستان بیان کرد: برای تامین مطمئن آب آشامیدنی مورد نیاز مردم اکنون طرح شیرین سازی آب دریا با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار مترمکعب، در برنامه کاری شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به روند اجرای آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری و مشارکت گروه سرمایه‌گذاری مپنا درحال اجرا است که در آینده ای نزدیک بخش اول آن به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به مشکلات تامین آب آشامیدنی در نوار ساحلی تنگستان، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و اجرای طرح‌های مختلف، در تابستان گذشته مشکلات نوار ساحلی تنگستان کاهش چشمگیری داشت.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح‌های آب‌‎شیرین کن در تنگستان سرعت گیرد تکمیل آب‌شیرین‌کن‌ها ظرفیت تولید آب را در بوشهر به ۴۰ درصد می‌رساند

حمزه پور یکی دیگر از اقدام‌های این شرکت را اجرای طرح آب‌شیرین کن نوارساحلی تنگستان برشمرد و گفت: امیدواریم با افتتاح این طرح با ظرفیت تولید ۷۵۰۰مترمکعب آب درشبانه روز، مشکل آب نوارساحلی تنگستان به طور کامل حل شود.

او، همچنین در خصوص ساخت مخزن ذخیره آب شهر دلوار بیان کرد: این مخزن با حجم ۵ هزار مترمکعب سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: برای تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی نیازمند همکاری و همیاری دیوان محاسبات هستیم و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات استانی و ملی، طرح‌های آب و فاضلاب شتاب گیرد.

ابراهیم مرادیان مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر نیز در این بازدید گفت: آمادگی کامل داریم که در چارچوب قوانین و مقررات برای حل مشکلات و تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تلاش کنیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی آب و فاضلاب آب شیرین کن شیرین سازی آب آب آشامیدنی اجرای طرح استان بوشهر آب شیرین کن شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: از این تعداد هزار و 280 از طریق ماده 28 و  200 نفر دانشجویان متعهد خدمت هستند،این در حالی است که مجوع معلمان جذب شده در سال گذشته  800 نفر بوده است.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل کمبود معلم به دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده است گفت:با ورود دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1404 – 1405 مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش  رفع خواهد شد.

وی با اشاره کمبود کلاس درس بویژه در شهر بیرجند گفت:در سال تحصیلی گذشته  ساخت طرح های خوبی با کمک 320 میلیارد تومانی خیران و همچنین اعتبارات دولتی آغاز شده که امیدواریم  100 کلاس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به آغار ثبت نام کتب درسی میان پایه ها بصورت گروهی و فردی گفت: در خواست ما این است که والدین در زمان دریافت کارنامه،هزینه کتب و بیمه را پرخت کنند تا گروهی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده