Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@07:29:34 GMT

هندزفري خوب چي بخرم؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۵۱۳۳

هندزفري خوب چي بخرم؟

خبرگزاری آریا- بخش عظیمی از خریدها در امداد موبایل به خرید هندزفری تعلق دارد، زیرا بسیاری از افراد علاقمند به شنیدن موسیقی با هندزفری هستند یا برای استفاده از تلفن همراه خود نیاز به هندزفری دارند. هندزفری به عنوان پرکاربردترین لوازم جانبی گوشی موبایل شناخته می‌شود، اما امروزه درون جعبه بسیاری از گوشی‌های موبایل در زمان خرید هندزفری موجود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت میزان فروش هندزفری در امداد موبایل بسیار زیاد است. تولید کنندگان و برندهای مختلف هنذفری را در انواع مختلفی طراحی می‌کند و انواع هندزفری در امداد موبایل هم موجود می‌باشد و اگر قصد خرید هنزفری دارید لازم است در ابتدا با انواع آن آشنا شوید و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید!

با انواع مدل هندزفری آشنا شوید!

برای خرید هندزفری می‌توانید یکی از مدل‌های تولیدی آن را انتخاب کنید، مدل‌های مختلف هنزفری که توسط برندهای مختلف تولید می‌شود عبارت است از:

هندزفری با سیم:

اولین مدل از هندزفری که توسط تمامی برندهای سامسونگ، ال جی، اپل، هوآوی، شیائومی و... طراحی و تولید شد هندزفری با سیم می‌باشد. هندزفری با سیم که دارای دو گوشی کوچک و متصل به رابط برای اتصال به گوشی موبایل است، قابل استفاده برای گوش دادن به موسیقی و صحبت کردن با موبایل می‌باشد. این مدل از هندزفری دارای سیمی نازک بوده و معمولاً در رنگ‌های سفید، مشکی و... تولید می‌شود و در امداد موبایل هم با برندهای مختلف موجود می‌باشد.

هندزفری بلوتوث:

تولید کنندگان در مراحل ساخت هندزفری از خلاقیت جدیدی استفاده کردند و با طراحی سیستم متصل به بلوتوث هندزفری‌ای را طراحی و تولید کردند که بدون اتصال سیمی به موبایل تنها با وصل شدن بلوتوث به گوشی وصل شده و قابل استفاده خواهد بود. این مدل هندزفری که بسیار پر طرفدار نیز هست، دارای یک سیم کوچک برای قرار گرفتن در پشت گردن بوده و یا بدون سیم وتنها با یک گوشی در یک طرف گوش قرار می‌گیرد. استفاده خرید این مدل از امداد موبایل https://emdadmobile.net برای افرادی که در حین رانندگی نیاز به صحبت کردن به تلفن دارند بسیار مناسب خواهد بود.

هندزفری بدون سیم:

مدرن‌ترین مدل از هندزفری گوشی موبایل، هندزفری بدون سیم می‌باشد که تنها از طریق بلوتوث و بدون حتی تکه‌ای سیم قابل استفاده می‌باشد، این مدل هندزفری‌ها که تنها با یک لمس قابل استفاده می‌باشند، بیشترین حد طرفدار را دارد. به جهت پر طرفدار بودن این مدل هندزفری در امداد موبایل هم فروش بالایی دارد و پرفروش‌ترین مدل آن هندزفری بی سیم اپل می‌باشد.

طبیعتاً اگر مایلید هندزفری شما عملکردی درست داشته باشد، لازم است آن را مطابق با برند گوشی موبایل خود خریداری کنید. اگر مارک هندزفری و گوشی موبایل یکی باشد، به راحتی برای صحبت کردن تلفنی و گوش دادن به موسیقی و دیگر موارد قابل استفاده خواهد بود.

فروشگاه امداد موبایل را برای خرید هندزفری انتخاب کنید!

به طور قطع برای خرید هندزفری اصل و اورجینال مطابق با برند گوشی موبایل خود می‌بایست از یک فروشگاه مطمئن و معتبر خرید خود را انجام دهید. یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی، بخش فروشگاهی مجموعه امداد موبایل می‌باشد. امداد موبایل به عنوان یک فروشگاه جامع و کامل در زمینه فروش قطعات و لوازم جانبی گوشی‌های موبایل کامل‌ترین مرجع شناخته می‌شود.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هندزفری امداد موبایل خرید هندزفری قابل استفاده گوشی موبایل مدل هندزفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران: این سارقان در قالب ۲۱ باند زورگیری و سرقت در سراسر کشور فعالیت می‌کردند که در تهران به دام افتاده‌اند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت