Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: طی بازدید‌های میدانی و بررسی‌های به عمل آمده استفاده از ماسک در میان شهروندان کاهش چشمگیری یافته است و این زنگ خطری برای طغیان مجدد بیماری در سطح شهرستان مهاباد می‌باشد.

بهزاد  با بیان اینکه درصد استفاده از ماسک توسط شهروندان مهابادی نسبت به مدت مشابه ماه قبل کاهش ۳۰ درصدی داشته و این وضعیت نگران کننده می‌باشد، افزود: هر گونه عادی انگاری با طغیان بیماری و آغاز موج جدید بیماری کرونا در شهرستان منجر خواهد شد و با توجه به وضعیت شهرستان فعالیت‌های اقتصادی شهروندان تحت تاثیر شرایط زرد، نارنجی و قرمز برای اعمال محدویت‌های بیشتر در گروه‌های شغلی متفاوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کرونا همچنان در مهاباد جان می‌گیرد

عادی انگاری موج چهارم کرونا را در مهاباد تشدید می‌کند

این مقام مسئول با اشاره به استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات خاطرنشان کرد: همچنین با افرادی که در اماکن عمومی و محیط ادارات شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی نگیرند برخورد قانونی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد همچنین شمار جان باختگان کرونا در مهاباد را ۳۱۹ نفر اعلام کرد و خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استفاده از ماسک بهداشت و درمان کرونای انگلیسی استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • ارتباط گُرگرفتگی زنان یائسه با سلامت مغز
  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • ۵ خوراکی که سلامت دندان را تهدید می‌کند
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب