Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:27:02 GMT

اعلام برنامه خاموشی احتمالی استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۵۵۲۶

اعلام برنامه خاموشی احتمالی استان اردبیل

ایسنا/اردبیل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برنامه احتمالی خاموشی‌های روز سه‌شنبه هفتم بهمن را در تارنمای خود اعلام کرد. 

بر اساس این برنامه، احتمال خاموشی برنامه ریزی شده در بین ساعات ۸ صبح الی ۲۴ شب وجود دارد و مدیریت اضطراری بار در صورت عدم رعایت مدیریت مصرف انرژی بر اساس اولویت ۱ تا ۴ است.

این خاموشی‌های احتمالی در ۴ اولویت؛ مشترکان روستایی و کشاورزی، مشترکان مسکونی شهری، تجاری و از این دست، مراکز صنعتی و مراکز دولتی نیمه حساس و از این دست، مشترکان حساس و پمپاژها، تامین آب شرب شهری و بیمارستان‌ها اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در اطلاعیه‌ای که توسط شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل صادر شده، آمده است؛ با توجه به افزایش شدید مصرف گاز و برق در بخش خانگی و تجاری و محدودیت در تامین سوخت نیروگاه‌ها، احتمال بروز خاموشی در برخی از مناطق به‌ویژه مناطق شمالی و سردسیر کشور وجود دارد.

از کلیه هموطنان عزیز درخواست می‌شود با کاهش ۱۰درصد در مصرف انرژی، صنعت برق را در تامین برق مطمئن و پایدار تمام نقاط کشور یاری نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مصرف بهینه انرژی برق خاموشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • تابستان منهای خاموشی
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند