Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات ریاست بارسلونا می گوید می خواهد بارسلونا را به قله فوتبال اروپا برساند. 

خوان لاپورتا، رئیس سابق و نامزد انتخابات ریاست بارسلونا، در گفت و گویی اظهار داشت زمانی که او ریاست آبی و اناری ها را بر عهده داشت، رئال مادرید نتوانست حتی یک بار هم قهرمان اروپا شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، خوان لاپورتا، نامزد انتخابات ریاست بارسلونا می گوید اگر باری دیگر به عنوان رئیس این باشگاه انتخاب شود، بلوگرانا را به قله فوتبال اروپا خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: 

وقتی رئیس بارسلونا بودم، رئال مادرید حتی یک بار هم قهرمان اروپا نشد و البته که امیدوارم با انتخاب دوباره، بتوانم این وضعیت را تکرار کنم. 

لاپورتا در ادامه در خصوص اخباری که در مورد تمایل پاری سن ژرمن برای امضای قرارداد با لیونل مسی وجود دارد، صحبت کرد و گفت: 

من در خبرها خواندم که پاری سن ژرمن در فصل جاری دچار ضرر مالی شده است و بحث اصلی در مورد این است که آیا آن ها می توانند بازیکنان جدید جذب کنند و اگر می توانند، چه نوع بازیکنانی در این گروه خواهند بود. ما باید احترام آمیز رفتار کنیم و البته از پاری سن ژرمن نیز می خواهیم محترمانه رفتار کند و سعی در بی ثبات کردن تیم نداشته باشد. 

لاپورتا که شانس اول انتخاب به عنوان ریاست جدید بارسلونا محسوب می شود در ادامه عنوان کرد:

ما با روحیه پیروزی به استقبال انتخابات خواهیم رفت چرا که بر روی کسب پیروزی کار و تلاش انجام دادیم اما من به این موضوع فکر نمی کنم که شانس بیشتری دارم یا قطعا برنده خواهم شد. 

همچنین بخوانید:

انتقال داوید آلابا به بارسلونا؛ همه چیز پس از انتخابات ریاست باشگاه مشخص خواهد شد خوان لاپورتا: مسی می خواهد در بارسلونا بماند انتخابات ریاست بارسلونا و نامزدها | هر آن چیزی که باید بدانید 

 

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت سکوت رسول پناه شکست؛ آقای گل محمدی، مظلوم نمایی نکن! پپه با همراهی طارمی به رختکن رفت آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت دنیای بی اعتمادی؛ فوتبالیست ها چطور جا به جا می شوند؟ دلیل مشکلات مالی شدید بارسلونا چیست؟ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات ریاست بارسلونا خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئیس بارسلونا نمی‌توانست شکست عجیب مقابل خیرونا را که راهیابی بارسلونا به سوپرجام اسپانیا ۲۰۲۵ را پیچیده می‌کند، باور کند.

بارسا در دیداری مقابل خیرونا ایستاد که دو موضوع برای‌شان حائز اهمیت بود. یکی نزدیک شدن به جواز حضور در سوپرجام ۲۰۲۵ و یکی انتقام شکست خانگی در بازی رفت.

با این حال امشب فوتبال روی بی‌رحمش را به بارسلونا و ژاوی هرناندز نشان داد و آنها متحمل شکست ۴-۲ شدند. این یعنی آبی‌اناری‌ها در جدول از حریف کاتالانی عقب افتاده‌اند و شانس کمی برای نایب قهرمانی دارند.

خوان لاپورتا به‌شدت از نمایش بارسا خشمگین بود. به نقل از اسپورت، هوادارانی که در نزدیکی رئیس بارسا قرار داشتند، صدای فریادهای او را می‌شنیدند که می‌گفت «غیرممکن است» و «باورم نمی‌شود».

واکنش لاپورتا به دلیل دو بار از دست دادن برتری در بازی و کم شدن احتمال حضور در سوپرجام سال ۲۰۲۵ است. چیزی که به معنای بودجه اضافه برای باشگاه است و بارسا اگر این مقدار بودجه را می‌خواهد باید در سوپرجام حضور داشته باشد.

این شکست چند روز پس از آن اتفاق افتاد که خود لاپورتا اعلام کرد ژاوی هرناندز در باشگاه خواهد ماند. سرمربی اسپانیایی قبلا گفته بود که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد اما پس از تلاش‌های لاپورتا و دیگر اعضای هیئت‌مدیره در باشگاه ماندنی شد.

دیگر خبرها

  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد