Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: توان اداری، دستگاه های اجرایی و مدیریتی استان کرمان برای حل مشکلات اتباع و مهاجران افغانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدصادق بصیری سه شنبه (7 بهمن) در مراسم افتتاحیه طرح صدور تذکره/شناسنامه الکترونیکی هویت اتباع در استان کرمان گفت: امیدواریم به کمک جمهوری اسلامی ایران، افغانستانی آزاد و آباد داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: استان کرمان در این زمینه ها پیش قدم بوده اما تلاش کردیم که وظیفه خود را در قبال همه دوستان همفکر و همراهان و همسایگان و هم میهنان انجام دهیم.

 

 

 

وی با اشاره به تنوع آب و هوایی، اقلیمی و جغرافیایی استان کرمان، افزود: استان کرمان با وسعت 181 هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 3 میلیون و 300 هزار نفر و با 23 شهرستان در مرکز ترانزیت جنوب شرق کشور است.

 

 

 

بصیری اظهار کرد: از نظر اقتصادی 100 هزار میلیارد تومان تولید ناخالص داخلی استان کرمان بوده که در سال گذشته در حالی که ما به لحاظ بارندگی خشک بودیم اما از نظر معادن 42 ماده معدنی در استان کرمان وجود دارد که بیشترین آن ها مس، آهن، زغالسنگ، تیتانیوم و کرومیت است.

 

 

 

وی با بیان اینکه همیشه نگاه ما به نخبگان و متخصصان و افرادی بوده که به فکر توسعه و رونق کشور و مردم هستند، خاطرنشان کرد: استخراج مواد معدنی سالانه در استان کرمان 90 میلیون تن است و  40 درصد از ارزش افزوده بخش معدن را در استان کرمان داریم.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: در بخش کشاورزی اگرچه از نظر بارندگی خشک بودیم اما 6 میلیون تن تولید محصولات کشاورزی در سال گذشته بوده و 138 نوع محصول کشاورزی در این استان برداشت شده است.

 

 

 

وی افزود: استان کرمان از نظر تولید پسته، خرما، کنجد، گردو و کرک و ... رتبه اول و در تولید گل محمدی، محصولات گلخانه ای، مرکبات و ... رتبه دوم را دارد و همچنین استان کرمان یک چهارم باغات کشور را در خود جای داده است.

 

 

بصیری افزود: در بخش فرهنگی استان کرمان کلکسیونی از ادوار مختلف تاریخی است و ظرفیت های تاریخی و گردشگری دارد؛ 700 اثر ملی ثبت شده، 7 اثر جهانی ثبت شده و حدود 300 اثر فرهنگی و تاریخی مرمت شده دارد.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: جوانان و دانش آموزان سرمایه های ارزشمند ما هستند و تا سرمایه های انسانی نباشد نمی توان از سرمایه مادی استفاده کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: ما به مناسبت عید نوروز هر سال سفره مشترک عید نوروز را در دانشگاه ها داشتیم و در این آیین همه چیز از آثار تمدنی و فرهنگی دو ملت وجود دارد.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه تذکره الکترونیکی برای تثبیت هویت ها، جایگاه ها و تسهیل امور دیپلماتیک بسیار حائز اهمیت است، گفت: تمام توان اداری، دستگاه های اجرایی و مدیریتی استان کرمان در کنار شما است تا بتوانیم مشکلات عزیزان و مهاجران افغانستانی را برطرف کنیم.

 

 

 

بصیری افزود: جا دارد از دستگاه های دیگر که در صدور و اعطای شناسنامه به فرزندان حاصل از ازدواج مادران ایرانی و پدران خارجی کمک کردند، تشکر می کنیم.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: تذکره افتتاح امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان استان کرمان معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان طلا و جواهر به ثبت صورتحساب الکترونیکی در 2 سامانه الزامی ندارند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی در راستای تسهیل تکالیف مؤدیان مالیاتی، مؤدیانی که ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی شده‌اند ازجمله مودیان طلا و جواهر، اختیار دارند از طریق ثبت صورتحساب در سامانه مودیان (ارسالی توسط مودی یا شرکت‌های معتمد) یا سایر سامانه‌های دولتی از جمله سامانه جامع تجارت، صورتحساب‌های خود را ارسال کنند.

بدیهی است در صورت ارسال صورتحساب از طریق سامانه جامع تجارت و دریافت تاییدیه ثبت آن در سامانه مودیان (تأییدیه مذکور در سامانه جامع تجارت نیز قابل نمایش است)، در اجرای تبصره (۳) ماده (۵) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان الحاقی طی ماده (۶) قانون تسهیل تکالیف مودیان، نیازی به ثبت مجدد صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان توسط مودی نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت لازم نیست
  • خبر مهم برای طلافروشان؛ جزییات ثبت صورتحساب در ۲ سامانه
  • فعالان طلا و جواهر به ثبت صورتحساب الکترونیکی در 2 سامانه الزامی ندارند
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند