Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن نامی گفت: بی نظمی باعث می‌شود که این تیم‌ها همیشه بدهکار باشند و حتی نتوانند به موقع حق و حقوق بازیکنان خود را پرداخت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز، امیر محمدحسن نامی وزیر سابق ارتباطات و عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی که چندی پیش برای مدیرعاملی باشگاه پرطرفدار استقلال اعلام آمادگی کرده بود و با عدم موافقت هیئت مدیره این باشگاه مواجه شد، اظهار داشت: ورزش‌های تیمی نیاز به اجرای نظم شدید همچون یگان‌های نظامی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تاسف از اینکه ورزش‌های تیمی کشور در عرصه میدان‌های جهانی عملکرد ناموفقی داشته اند، افزود: با وجود جوانان مستعد ایرانی که توانمندی‌های بالایی دارند موفقیتی در عرصه‌های جهانی نصیب فوتبال ایران نشده است و به نظر می‌رسد تنها چیزی که در راه رسیدن به این موفقت‌ها کم داریم، نظم و مقررات است که اگر در ورزش‌های دسته جمعی ایجاد شود حتما به موفقیت قابل توجهی در همه میادین دست می‌یابیم.

وزیر سابق ارتباطات با اشاره به سابقه‌اش در عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه از قدیم هم طرفدار این تیم فوتبال بوده است، عنوان کرد: تصمیم داشتم در صورت پذیرفته شدن شروط من مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده بگیرم چراکه هر تیمی که بتوان روی آن کار کرد تا بتواند استعداد ایرانی را در صحنه بین الملل نشان دهد فرقی نمی‌کند و بیشتر به جنبه‌های بیرونی و ارزشی و افتخاری آن فکر می‌کنم.

وی اشاره‌ای هم به شروط خود که البته باشگاه استقلال آنها را نپذیرفته است کرد و ادامه داد: کسی که به عنوان مدیر عامل می‌خواهد کار کند باید خود در هیئت مدیره آن تیم عضو باشد و در ضمن انتخاب هیئت مدیره باید بر عهده مدیر عامل باشد تا بتواند هیئت مدیره را با خود همراه کند و اگر غیر از این باشد وضعیتی بهتر از آنچه تا کنون بوده نخواهد شد.

امیر نامی ظرفیت‎های اقتصادی بالای تیم‌های استقلال و پرسپولیس که هر دو تیم‌هایی سرشناس در آسیا هستند را یادآور شد و بیان کرد: بی نظمی باعث می‌شود که این تیم‌ها همیشه بدهکار باشند و حتی نتوانند به موقع حق و حقوق بازیکنان خود را پرداخت کنند.

وی دیگر شرط خود برای پذیرفتن مدیرعاملی باشگاه استقلال را عدم دریافت حقوق از این باشگاه عنوان کرد و گفت: مدتی هم که در هیئت مدیره پرسپولیس فعالیت کرده‌ام حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌ام و اگر باز هم قسمت شود که مدیریت یکی از این باشگاه‌ها را بر عهده بگیرم بازهم با این شرط می‌روم که هیچ حقوقی دریافت نکنم.

عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی همچنین معتقد است که با مدیریت خوب می‌توان مشکلات را رفع کرد و اینکه شرط دیگرش برای پذیرفتن این مسئولیت که مورد پذیرش این باشگاه قرار نگرفت حذف برخی نفرات از هیئت مدیره این تیم بود که به مدت طولانی مدت در این تیم جا افتاده‌اند و دیگر نباید باشند و باید بروند تا افرادی جدید با حکم جدید وارد عرصه شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازهم تمایلی برای پذیرفتن مسئولیت این تیم‌ها دارد، با استقبال از آن ورود به این عرصه را منوط به شرایطی کرد و افزود: برخی افرادی که در این تیم‌ها مسئولیتی دارند نمی‌گذارند که کسی بیاید که با خودشان همراه نباشند اما باید به این روز برسیم که بدانیم که فوتبال بسیار تاثیر گذار است و باید با مدیریت صحیح مانع از ایجاد مشکلات برای این تیم‌ها شد.

امیرنامی خاطرنشان کرد: تیم پرافتخار پرسپولیس در بازی‌های آسیایی اگرچه می‌توانست قهرمان شود اما برخی دسیسه‌های سیاسی منطقه مانع تحقق این امر شد و دیدیم که با پیروزی در بازی‌های قبلی خود، مردم دارای روحیه و نشاطی مضاعف شدند پس باید به بازیکنان ورزشی که می‌تواند اینقدر در اذهان مدرم نشاط ایجاد کند توجه کرد و نگذاشت مسائلی کوچک بازیکنان را به سمت و سویی دیگر بکشاند یا مشغولشان کند که اینها همه قابل حل است.

انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: هیئت مدیره تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند