Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: چهار پروژه حوزه آب در شهرستان‌های دهگلان و سروآباد و یک پروژه فاضلاب در کامیاران با اعتباری افزون بر 488 میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدحسین محمدی با اشاره به اینکه مهمترین پروژه‌ای که در این ایام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کامیاران است، اظهار کرد: در حال حاضر جمعیت شهر کامیاران بیش از 65 هزار نفر و تعداد انشعابات فاضلاب در این شهر بیش از 20 هزار فقره انشعاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفای کردستان خاطرنشان کرد: طرح ایجاد تأسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کامیاران با اعتباری به میزان 450 میلیارد ریال و برای جمعیت بیش از 105 هزار نفر در سال 1409 به عنوان افق طرح، راه‌اندازی شده است.

محمدی تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر با ظرفیت تصفیه 18 هزار و 114 مترمکعب در شبانه روز برای افق طرح راه اندازی شده و طول شبکه و خط انتقال اجرا شده در این طرح 19 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هشت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرها و یک تصفیه خانه فاضلاب روستایی استان در مدار است، افزود: با بهره‌برداری از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کامیاران، تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در استان به 10 واحد خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: پروژه‌های آبرسانی به روستای حسین آباد در شهرستان سروآباد و حفر، تجهیز و برق‌رسانی 2 حلقه چاه در شهرستان دهگلان نیز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل آبفای کردستان افزود: 2 چاه شماره 4 و 5 در شهرستان دهگلان با اعتبار 10 میلیارد و 220 میلیون ریال و آبرسانی به روستای حسین آباد با 24 میلیارد ریال اعتبار دیگر طرح‌هایی هستند که در ایام دهه فجر امسال در کردستان افتتاح خواهند شد.

محمدی خاطرنشان کرد: احداث خط انتقال آب در داخل شهر سقز با اعتبار 3 میلیارد و 810 میلیون ریال دیگر پروژه‌ای است که دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو تصفیه خانه فاضلاب دهه فجر امسال شهر کامیاران میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی